26-09-13

Dress Red Day inspiration

Deze zondag, de 29e, is het Dress Red Day. Op deze dag vraagt de Hartstichting iedereen rode kleren aan te doen, om aandacht te vragen voor vrouwen met hart- en vaatziekten. Ik ken gelukkig niemand die een hart- of vaatziekte heeft, maar het komt erg vaak voor. Het is zelfs de nummer één doodsoorzaak bij vrouwen. Daarom organiseerd de Hartstichting ieder jaar de Dress Red Day. Door iedereen rood te laten dragen willen ze aandacht vragen voor de deze ziekte. 



Ik kreeg gelijk heel veel inspiratie, heb al mijn rode spullen gepakt en ben wat setjes gaan maken! Lees verder om ze te zien!




Hier heb ik een spijkerbroek en een rood hemdje gecombineerd. Daarbij heb ik een rode hartjesketting, een doorzichtige lipgloss en een rode nagellak plus graffiti topcoat gelegd. Ook vond ik nog een cola blikje, die vond ik er ook wel bij passen, haha. 
Nog een close-up:


Dat was het eerste setje, hier komt de volgende!


Dit setje bestaat uit een bordeauxrode broek en een topje met een grote strik. Daarbij gebruikte ik rode oorbellen, die ik ooit bij swarofski kocht. Mooie steentjes dus! Ook heb ik mijn Victoria's Secret lipgloss en de twee nagellakjes die je hieronder ziet gebruikt:


Dit zijn Skirting the issue van Essie en een rode glitterlak van de Primark.
Ik wil nog een review van de Essie nagellak plaatsen.


De oorbellen...

En nog een keer het hele setje:


Nu alweer het laatste setje!


Dit is alweer de spijkerbroek en deze keer met een schattig truitje met op de achterkant een strik. Ik kocht dit truitje een keer in Italië. Als accesoire gebruikte ik een klein kettinkje, die je hieronder in de hoek ziet:



Ik vond mijn telefoonhoesje hier ook wel leuk bij passen, dus die heb ik er ook gewoon bijgelegd. Ook zie je alweer de Victoria's Secret lipgloss.


Natuurlijk moest ook bij dit setje nagellak. Omdat het truitje rood en wit is, besloot ik die kleuren ook bij de nagellak te gebruiken. 

Ik ben er achter gekomen dat ik amper rode kleding heb. Dit was het enige!! Dat had ik niet verwacht! Wel had ik wat leuke accessoires en wat andere rode dingen die ik vond. Hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen en doen jullie zondag iets roods aan. Ik in ieder geval wel!! 


2 opmerkingen:

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!