06-09-13

Een keer iets over mij

Jullie weten nog helemaal niet zoveel over mij. Daar ga ik nu verandering in brengen, ik ga wat over mijzelf vertellen!

Ik als baby :)


Ik ben 13 jaar, en zit nu in de tweede klas van het gymnasium. Ik heb het heel erg naar mijn zin op school en het gaat ook wel goed. Ik zit op harp en floorball. Mijn hobby's? Veel te veel! Ik hou van mn nagels lakken, maar misschien waren jullie daar al achter :p. Ik hou eigenlijk wel van alles wat met beauty te maken heeft, haha. Ik vind het ook leuk om DIY's te doen. Verder hou ik heel erg van mijn laptop. Ik lees blogs, kijk filmpjes, bestel dingen, mail, van alles! Ik breng echt veel tijd door achter mijn computer. 

Zo ziet een normale dag van mij eruit:

7 uur: Opstaan, eten, omkleden, klaarmaken.
8 uur: Naar school.
3 uur: Weer naar huis/afspreken. Iets van fruit eten en huiswerk maken.
5 uur: Vanalles doen op mn laptop.
6 uur: Avondeten.
7 uur: Nog wat leren.
half 11: Slapen.

Niet heel interresant... Hoelaat ik uit ben verschilt eigenlijk per dag, maar het is meerstal ongeveer 3 uur. 

Ik ga dit nu snel plaatsen want het is al laat maar ik wilde wel iets plaatsen...

Liefs, Isabel


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!