19-09-13

Herfst nail art met bloemen

Ik heb weer een nail art gemaakt! Deze keer een beetje in herfst stijl. Nou ja, met herfst kleuren. Dit is wat ik heb gemaakt:


Lees verder voor de uitleg erbij!



Als eerst lakte ik mijn nagels in de basiskleur. Op mijn ringvinger en duim was dat Blackout van Maybelline ColorShow en op de andere vingers nummer 020 van DA huismerk. 


Toen ging ik de nail art erop maken. Deze lakjes gebruikte ik daarvoor:


Van links naar rechts:
Essie, bij deze is het naamstickertje eraf dus die weet ik niet.
Bourjois Paris, NR 38 van de 1 seconde lijn.
Etos, deze heeft geen naam of nummer.
Kiko, magnetische nagellak nummer 79.
Primark, ook geen naam of nummer.

En ik gebruikte ook een dottingtool en een stukje karton.
Dat karton gebruikte ik om druppeltjes nagellak op te doen waar ik dan makkelijk met de dottingtool in kon.


Ik heb grote en kleine bloemen gemaakt, de kleine met de kleine kant en de grote met de grote kant van de dottingtool. De bloemen zitten alleen op de zilveren nagels. Op de zwarte heb ik een donker glitterlakje gedaan uit de primark, de laatste op de foto hier iets boven. 

En dit is het uiteindelijke resultaat:



Liefs, Isabel

5 opmerkingen:

  1. Supermooi, echt je word steeds beter in nail-arts.

    xx Janne
    (www.hierisjanne.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super cute, met die bloemetjes!
    Vraagje: die dottingtools, zijn die ook gewoon in winkels te koop? Want iedereen bestelt ze op internet, maar weet jij misschien winkels waar ze ze verkopen?
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje :)
      Mijn dottingtool komt gewoon uit de etos! Hij zat in een setje van Maybelline, voor 5 euro heb je een dottingtool, nail art kwastje en een rolletje striping tape! Alle drie zijn erg fijn, ik raad je ze zeker aan! Laatst zag ik het setje nog hangen, dus volgens mij zijn ze nog te koop.

      Verwijderen

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!