24-09-13

Leuke apps en sites

Ik breng veel tijd door achter mijn computer en mobiel. Daarom ga ik jullie vandaag wat leuke apps en sites laten zien!


Apps:

  • What to wear
    Dit is een heel grappige app waar elke dag een nieuwe outfit wordt geplaatst, die past bij het weer van die dag. Onder de outfit kan je linkjes vinden naar de webshops waar de kleding vandaan komt, superleuk! Ik vind het vooral leuk voor inspiratie, niet om gelijk alles te kopen. Deze app is gratis.
  • Minion Rush
    Dit is een spelletje waar je met een minion moet gaan rennen en banaantjes verdienen. Het lijkt heel erg op subway surfers en tempel run, maar deze is in de stijl van Verschrikkelijke Ikke 2, heel grappig dus! En helemaal leuk, de app is gratis!
  • Fruit ninja skittles
    Weer een spelletje. Fruit ninja zullen veel wel kennen, en dit is een speciale versie met skittles. En laat ik nou net skittles verslaafd zijn.
    Ook deze app is gratis.
  • We Heart It
    Deze zullen veel wel kennen, maar toch: We Heart It!! Daar vind je heel veel quotes, mooie plaatjes, outfits, nail arts, printjes, achtergronden, schattige diertjes, en ga nog maar even door. Echt een van mijn favoriete apps!! En, de app is gratis!
  • Sleep Talk Recorder
    Dit is echt een supergrappige app. Eigenlijk een beetje onzin, maar wel leuk. Deze app zet je aan als je gaat slapen, en dan neemt ie op of je praat in je slaap. Gewoon een leuke gratis onzinapp.
  • Reclamefolder
    Ik blijf graag op de hoogte van leuke aanbiedingen. Daar is deze app heel handig voor. Reclamefolders van heel veel winkels kan je hier vinden. Die zijn meestal ook via de site te lezen, maar het is wel handig dat hier alles netjes in een app zit. En dat is allemaal gratis!
  • Taalvoutjes
    Deze app staat vol met allemaal hele grappige taalfoutjes. Downloaden zou ik zeggen, hij is toch gratis!!

Sites:
  • AboutmystyleElke 24 uur staat er op deze site een nieuw thema online, en bij dat thema kan je een foto uploaden. Mensen kunnen die foto's dan hartjes geven enzo. Het is een beetje lastig uit te leggen, ga maar gewoon een keer kijken! (Mijn gebruikersnaam is Ikbenisabel01)
  • RainymoodAls je bij deze site komt, lijkt het net alsof het regent. Je hoort het geluid van de regen die tegen de ramen tikt, heerlijk rustgevend!
  • BlogwikiDit is meer een site voor mensen die ook bloggen. Je vind er handige informatie over dingen die je misschien nog niet wist.
Ik ken toch meer leuke apps dan leuke sites. Apps en sites als instagram, whatsapp, facebook, en dat soort bekende dingen heb ik er niet bij gedaan, omdat ik denk dat de meeste van jullie deze wel kennen en dan is het een beetje onzinnig...

Kennen jullie nog leuke sites of apps? Ik vind het altijd leuk om nieuwe dingen te ontdekken!

Liefs, Isabel

PS: Ik schrijf dit nu op school, in een computerlokaal. We hebben net opdrachten gedaan en een enquête ingevuld voor een onderzoek, en als je klaar was mocht je gaan doen wat je zelf wilde.

2 opmerkingen:

  1. Minion Rush is zo leuk haha!

    xox
    doe je mee aan m'n giveaway?

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!