01-09-13

Nagellak sneller laten drogen met water

Als je de titel leest, zal je wel denken, Huh?? Ja, het klinkt best gek, je nagellak sneller laten drogen met water. Maar het is echt waar!!

Klik op Lees verder voor de tip!



Zo doe je het:
Als je je nagels hebt gelakt, wacht je heel even, ongeveer een minuut. Daarna stop je je vingers even in een bakje met koud/lauw water. En dat is het! Je kan ook je nagels onder de kraan houden, maar toen ik dat probeerde, mislukte het helemaal en kwam de nagellak zowat overal behalve op mijn nagel te zitten. Geen goed plan dus...

Ik weet niet hoe het kan, maar het water zorgt er dus voor dat de nagellak sneller opdroogt. Het is beter dan blazen of met je handen schudden, want dat werkt helemaal niet. Je nagels drogen er niet sneller van en je hebt kans je je nagels verpest als je bijvoorbeeld ergens tegenaan stoot. 

Hopelijk hebben jullie wat aan deze tip!
Liefs, Isabel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!