29-09-13

Quotes on Sunday #5

Alweer een week voorbij, alweer zondag!



Er werd gevraagd om meer diepgaande quotes, dus dat heb ik geprobeerd. Hopelijk vinden jullie ze leuk/mooi/diepgaand!















De laatste vind ik persoonlijk het mooist. Het plaatje wat erbij staat komt uit de film The Last Song, een van mijn lievelingsfilms. Ook zie je Miley Cyrus (Toen ze nog mooi lang haar had), die speelt ook in de film. Echt een aanrader!

De eerste drie quotes komen van Weheartit.com. De andere twee zijn foto's die ik zelf heb gemaakt van quotes die ik ergens tegenkwam.

Liefs, Isabel

3 opmerkingen:

  1. Ik vind ze erg mooi! Bedankt!
    Xx Isabelle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. awhh super leuk! Ik volg je trouwens via Bloglovin'

    Liefss,

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!