12-09-13

Review: Aldi magneet nagellak

Kennen jullie de Aldi? Dat is een heel goedkope supermarkt, wij doen er best vaak onze boodschappen. Ik had ergens anders gelezen dat de Aldi sinds kort ook nagellak heeft, en had dat tegen mijn vader verteld. En toen ik de volgende dag van school terugkwam, stond die nagellak op tafel! Die had ie voor mij gekocht! Ik heb het setje gelijk uitgeprobeerd, lees verder als je wilt weten wat ik ervan vind!




 In het setje zitten 5 magnetische nagellakjes en elke heeft op de dop een ander magneetje. 



Zo zien de kleuren eruit op mijn nagels. Bij elk kleurtje heb ik het eigen magneetje gebruikt.







Pluspunten:
  • Mooie kleurtjes.
  • Goedkoop.
  • Handig met het magneetje op de dop.
  • Lakt fijn.
  • Blijft lang zitten.
Minpunten:
  • Dekt niet zo goed.
  • Het magneetje werkt niet zo goed.
Liefs, Isabel


PS: Op www.hierisjanne.blogspot.nl is een leuke winactie, waar je een pakketje met masking tape kan winnen!! Meedoen dus!! Verder is het ook een heel leuk blog, over allemaal verschillende onderwerpen. Klik hier om naar de winactie te gaan, en hier om naar de startpagina te gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!