02-09-13

Review: Nivea soft

Nivea soft is echt een superfijne crème  Ik kwam een tube ervan tegen in een supermarkt op vakantie, dus die nam ik mee! Ik ben er heel erg blij mee! Ik zal jullie vertellen waarom!




De crème ruikt echt superlekker. Hij trekt heel snel in. Er zitten geen parabenen in. En je kan 'm gebruiken voor je handen, benen, gezicht, alles! Dit staat op de achterkant:




Ik ben er echt heel erg blij mee. Ik kocht 'm voor twee euro, maar ik heb hem laatst voor iets meer in de kruitvat gezien. Daar hebben ze ook potten met Nivea soft. Ik vind een tube alleen wat frisser, daar ga je de hele tijd met je vingers in. Maar de potten zien er ook echt heel leuk uit, en de mini is echt heel schattig!!

Liefs, Isabel

1 opmerking:

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!