29-09-13

Spam je blog!!

Sorry, ik heb gister niets geplaatst. Ik had s' avonds een filmavondje met wat klasgenoten en daarom heb ik de rest van de dag vooral huiswerk geleerd. De toetsen beginnen weer... Daarom plaats ik dit artikel nu, ietsje later, maar hopelijk is dat niet zo erg. 

Ik volg heel veel blogs, en vind het altijd leuk om nieuwe te ontdekken. Daarom deze keer een Spam je blog!
Laat een reactie achter met de link van je blog en vertel waar je over blogt. 
Hou het gewoon bij één reactie, ga niet 10 keer vertellen hoe goed en leuk je blog wel niet is. Dan verwijder ik je reacties gewoon. 

Veel lees en spam plezier!!

Liefs, Isabel

PS: Vanmiddag komt ook gewoon de Quotes on Sunday online hoor!

6 opmerkingen:

  1. Mijn blog: www.hierisjanne.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn blog is http://madebydanielle.blogspot.nl/ ik blog daar over allerlei dingen die ik leuk vind! En extra leuk: als ik 20 volgers heb op bloglovin houd ik een winactie!!
    liefs, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn blog gaat over beauty, fashion en lifestyle en aangezien ik zelf nog student ben is alles lowbudget! www.101beautykisses.weebly.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi, ik ben José ! Op mijn blog beautyisaparty.wordpress.com blog ik voornamelijk over fashion en beauty, maar ook over allerlei lifestyle dingen zoals columns en dingen wat ik nu weer beleefd heb. Ik vind het ook erg gezellig om met andere bloggers te kletsen!
    x José.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat we mogen spammen!
    Ik heb een blog genaamd alifeofadutchgirl.blogspot.nl

    Dit gaat voornamelijk over beauty!

    Ik hoop dat jullie allemaal een kijkje komen nemen!


    X-jes,
    Dutch girl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mijn blog = www.adutchgirl.weebly.com
    ik ben nog maar net begonnen ;).
    ik hoop dat jullie een kijkje komen nemen

    xx Rose

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!