04-09-13

Striping tape

Maybelline heeft al een tijdje een superleuk nail art setje, met daarin een striper, een dottingtoon en striping tape. Vooral de dottingtool gebruik ik veel, maar ook de andere twee dingen zijn superleuk. Ik ga jullie laten zien wat je allemaal met striping tape kan.







Striping tape is een soort megadun plakband. Er zijn verschillende kleuren te koop, ik heb de zwarte.
Je kan verschillende nail arts met de tape maken en ik ga nu de twee "basis nail arts" uitleggen. Dit is de eerste:





Lak je nagels in elk kleurtje dat je maar wilt, als het maar niet te donker is. Ik lakte deze nagel in 6 verschillende regenboogkleuren en daar ging ik nog even met een sponsje overheen om het ietsje meer over te laten lopen. Zorg dat dit goed droog is voordat je verder gaat.




Pak nu de striping tape. Knip daar een paar stukjes van en plak die op een leuke manier op je nagels. Knip ze niet te kort, anders krijg je ze niet meer van je nagels af.



Nu heb je zwarte nagellak nodig. Die lak je gewoon over de tape heen.




Haal nu de tape er vanaf en tadaa!! Superleuk!! Een beetje stoer door het zwart en toch weer heel vrolijk door alle andere kleuren.

\
Dit gebruikte ik, van links naar rechts:
H&M Nail Polish, Come Along With Me.
Miss Sporty, zonder naam.
Maybelline ColorShow, Elextric Yellow.
Alessandro, geen naam.
Maybelline Express Finish, nummer 505 cerise cherry.
Maybelline ColorShow, Pink Boom.
Maybelline ColorShow, Blackout.
Maybelline ColorShow striping tape.


En hier is de volgende:

Lak je nagels in een basiskleur. Pak dan een andere kleur en lak daarmee de topjes van je nagels. Dan plak je op de scheiding van de twee kleuren een stukje striping tape. De stukjes tape die van je nagel afsteken knip je eraf, zodat de striping tape voor een mooi lijntje zorgt. Bij deze nail art laat je de tape dus zitten. Je krijgt dan zoiets:


Deze lakjes gebruikte ik:

Maybelline ColorShow, Urban Coral.
Maybelline ColorShow, Pink Boom.
En natuurlijk de striping tape.

Liefs, Isabel


1 opmerking:

  1. Erg leuk! Ik moet dit ook maar eens aan gaan schaffen denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!