10-09-13

Victoria's Secret Sparkle gloss

Mijn moeder moet regelmatig naar het buitenland voor haar werk, deze week moest ze ook weg, naar Astana (Kazachstan). Omdat er geen treinen naar schiphol reden, brachten we haar met de auto naar het vliegveld. En op schiphol zit een Victoria's Secret, een vóór en een ná de doane. Ik was er nog nooit geweest, maar deze keer kon ik mijn vader en zusje overhalen er naar binnen te gaan. Ze hebben daar heus niet alleen ondergoed, ook body producten en make-up!! Hetgene wat ik had gekocht was in een superlief, roze tasje gedaan:





En in het tasje zat roze papier:


En nu, waar het eigenlijk om gaat: de inhoud! 


Een schattige lipgloss! De hele naam is Victoria's Secret Sparkle gloss lip shine. Veel sparkle en veel shine dus.


Zo kan je het beter zien, heel veel glittertjes! 
Zo ziet ie er op mijn lippen uit:



De lipgloss glinstert heel erg. Hij plakt niet zo, en ruikt lekker naar snoepjes!
De verpakking vind ik er erg leuk uitzien en de lipgloss brengt makkelijk aan.
Hij blijft ongeveer net zo lang zitten als de gemiddelde lipgloss, even bijwerken is soms wel handig. Na het eten moet dat sowieso, dat overleeft ie niet.
Ik vind dit een hele mooie en fijne lipgloss! Het is alleen wel jammer dat er verder in Nederland geen Victoria's Secret zit, en dat de lipgloss best duur is. 
Hij kost 7 euro. Maar ik ben er heel erg blij mee, en daar gaat het om!!

Liefs, Isabel

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!