01-10-13

Autumn tag

Ik doe weer een tag voor jullie! Deze keer de Autumn tag, die gaat over de herfst. Het zijn 10 vragen over de herfst, en ik ga er antwoord op geven!



1. Favoriete ding aan de herfst?
Lekker binnen zijn, met de verwarming aan in een luie stoel iets lezen of bloggen.

2. Favoriete drankje?
Thee, en vooral de smaak spicy (uit de natuurwinkel), die smaakt naar pepernoten.

3. Favoriete geurkaars?
Ik brand bijna nooit geurkaarsen, maar toevallig heb ik er nu wel een aan, uit de Rituals: Jasmine & Ylang Ylang. Die ruikt heel lekker! Bijna alle geurkaarsen van Rituals ruiken heel lekker, net als die van de Ikea.




4. Beste lipstick
Ik draag nooit lipstick, dus daar heb ik ook geen beste van. Wel heb ik soms lipgloss op, en dan is mijn favoriet die van Victoria's Secret of de mini lipglossjes die je een tijdje terug gratis bij de etos kreeg.

5. Favoriete moisturizer?
Ik vind nivea soft heel fijn. Daar heb ik al een keer over geschreven, dat kan je hier teruglezen.

6. Favoriete kleur op je ogen?
Oogschaduw draag ik eigenlijk nooit, maar als ik het op zou doen, zou ik waarschijnlijk bruin kiezen.

7. Favoriete muziek?
Ik luister heel veel muziek, en ook heel veel verschillende artiesten. 
Het verschilt bijna wekelijks welke muziek ik het meest luister. Ik de herfst luister ik meestal wel iets rustigere liedjes dan in de zomer. De liedjes van birdy vind ik altijd heel winters. Als jullie het leuk lijkt, wil ik best een keer wat vertellen over mijn favoriete liedjes op dit moment.

8. Favoriete outfit?
Gewoon een lekkere spijkerbroek, met daarop een warme trui. Het liefst eentje die een beetje te groot is, daar kan je lekker in wegkruipen. Dikke sokken aan, en klaar!




9. Herfstverwennerijtje? 
Eeh, geen idee. Ik ben eigenlijk op zoek naar een lekker geurtje wat iets meer winters is, ik heb nu maar één parfum die ik draag en die is best wel 
's zomers. Misschien wordt dat wel mijn herfstverwennerijtje! Vreemd woord eigenlijk, herfstverwennerijtje... 

10. Favoriete plek om te zijn?
Gewoon lekker op mijn kamer, verwarming aan, in mijn luie stoel met een dekentje. Geef me een laptop of tijdschrift, en ik vermaak me wel!

Als jullie de tag overnemen, laat dan even een linkje achter hieronder bij de reacties. Ik vind het leuk om te lezen!

Liefs, Isabel

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!