31-10-13

Koetjes bij de tuin

Jullie konden hier al een verslagje zien van mijn mini-vakantie in België, en hier komt nog wat! Ons huis had echt een mega tuin, ongeveer 300-400 meter diep, superleuk. De tuin was echt een mega chaos, een soort wildernis, haha. De tuin ernaast begon groot en breed, maar liep af in een puntje. Daardoor zat er maar een paar meter tussen onze tuin en die van twee huizen verderop. En daar stonden allemaal koeien!! En niet alleen volwassen koeien, ook vier kalfjes!! Zo schattig. Ik ben de tuin ingegaan, en heb een paar leuke foto's gemaakt. Ik had alleen mijn mobiel bij me, en niet een goede camera, dus de foto's zijn niet van supergoede kwaliteit. 








Mijn vader houd heel erg van fietsen, dus dat heeft ie daar ook vaak gedaan. Tijdens het fietsen kwam ie deze tegen:


Wilde koeien/runderachtige beesten!! Die liepen daar gewoon! Echt superleuk!

Terwijl we de laatste dag bezig waren met alles in de auto laden, zag ik een kat zitten. Ik ging naar hem toe om hem te aaien, en nog voordat ik gebukt was was hij me al allemaal kopjes aan het geven, zo lief!! Hij bleef maar bij me lopen, en toen ik naar binnen wilde, kwam hij achter me aan!!



Zijn ene oog was bruin, en de ander groen. Heel gek, maar wel mooi. Het duurde even voordat ik een scherpe foto had waar je de ogen kon zien, hij draaide zich de hele tijd om. 


Dit waren de koetjes plus nog wat extra's!! Ik had nog wat meer foto's, maar die ben ik kwijt... 
Een beetje een random post, maar hopelijk vonden jullie het leuk!!
Liefs, Isabel







2 opmerkingen:

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!