10-10-13

Leuke liedjes

Ik luister veel muziek. Heel veel. Welke liedjes ik het meest luister verschilt bijna per week. Ik ga vandaag aan jullie wat liedjes laten horen die ik op dit moment veel op heb. Veel luisterplezier!!





Burn, Ellie Goulding. Ik vind dit zo'n leuk lied!! Meer kan ik er niet over zeggen! 


Wrecking Ball, Miley Cyrus.
Veel negatieve reacties op dit lied, maar ik vind hem wel leuk!! Het filmpje is weer wat minder, dus ik kijk 'm in lyrics of ik luister op Spotify.

Army of Me, Christina Aguilera.
Dit liedje is zo mooi!! Gewoon luisteren!


Your Song, Janet Devlin.
In 2011 deed Janet auditie bij de x factor, ze was toen 16. Dit is het liedje wat ze zong, zo mooi! Ze kan supergoed zingen!!


Just a Dream, Sam Tsui & Christina Grimmie
Sam Tsui is een jongen die heel veel covers maakt en die op youtube zet. Soms zingt hij samen met andere, en dit is een heel leuk voorbeeld!

Hieronder komen er nog wat, zonder beschrijving ofzo. Luister ze maar gewoon, altijd leuk! 









Oke, ik moet nu echt stoppen. Ik kan eeuwig doorgaan. Ik luister ook veel radio, maar die liedjes heb ik er bijna niet bijgezet omdat veel die wel zullen kennen. Veel van de liedjes die ik nu heb gedaan zijn alweer wat ouder. 
Vinden jullie dit leuk om te lezen/luisteren? Zal ik vaker vertellen over mijn favo liedjes?

Liefs, Isabel

PS: Kennen jullie nog leuke liedjes? Laat het achter in de comments!

3 opmerkingen:

  1. ik ben de laatste tijd echt verslaafd aan Bastille. het hele album 'Bad Blood' is goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke liedjes!
    Wrecking ball is inderdaad een leuk liedje, het filmpje wat minder...
    X Janne
    www.hierisjanne.blogpot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!