08-10-13

Mijn avondroutine

Veel bloggers doen dit soort dingen als mijn avondroutine, dus ik dacht, laat ik dit ook eens doen! Ik ga laten zien wat ik 's avonds aan gezichtsverzorging enzo doe. Veel leesplezier!


Ik begin met het weghalen van mijn oogmake-up. Dit klinkt nu misschien alsof ik superveel make-up draag, maar dat is niet zo hoor! Eigenlijk alleen maar mascara. Ik gebruik hiervoor deze remover:



Dit is een heel vettige make-upremover. Als je je ogen hebt schoongemaakt blijft er een vettig laagje achter. Ik hou daar niet van, dus maak ik na het schoonmaken mijn ogen nat en haal ik het laagje weg. De make-upremover is waterproof, en hij doet gewoon zijn werk. Niet zo veel aan op te merken, fijne remover!

Als mijn ogen schoon zijn, ga ik verder met de rest van mijn gezicht. Gewoon een beetje schoonmaken en opfrissen. Dat doe ik met deze tonic:


Dit is echt een heel fijne tonic!! Hij is van Nivea, speciaal voor de gevoelige huid. Nadat je hem aan hebt gebracht, begint hij een beetje te tintelen, heel grappig! 

Als de tonic goed is ingetrokken, was ik mijn gezicht nog even met water. Soms gebruik ik nog een facewash, maar meestal ben ik daar te lui voor :).
Misschien moet ik het toch maar in mijn routine nemen, want het is wel goed voor de huid. 

Als laatste doe ik nog wat créme op. Ik doe dit niet altijd, maar nu het weer kouder begint te worden heb ik wel last van droge plekjes op mijn neus enzo dus daar smeer ik dan een lekkere crème op. Meestal gebruik ik Nivea Soft, mijn verslaving, haha! 


Op mijn lippen smeer ik dan ook nog iets van Vaseline of een lippenbalsem, maar dit vergeet ik nog wel eens, oeps...

Zoals je ziet heb ik geen megaroutine ofzo, gewoon wat standaard dingetjes. Toch leek het me leuk om aan jullie te laten zien! Hopelijk vonden jullie het ook leuk! 

Liefs, Isabel



2 opmerkingen:

  1. Haha,
    Mijn routine is: tandenpoetsen, klaar. Ik gebruik ook geen make-up of zo.
    X Janne
    www.hierisjanne.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te zien! Ik gebruik precies dezelfde tonic, bij mij tintelt hij ook altijd even na. Ik vind hem in ieder geval heerlijk! x

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!