26-10-13

Review: Maybelline Babylips Cherry Me en Hydrate

Jeej, eindelijk!! De Maybelline Babylips zijn te koop! Deze lipbalsems van Myabelline waren al een grote hype in Amerika, maar ze liggen nu ook in Nederland in de schappen.Ze zouden al vanaf augustus te koop zijn, maar pas sinds een paar dagen liggen ze ook in de etos bij mij in de buurt. Ik kon niet meer wachten en ging er gelijk naartoe. 
Ze hadden maar drie van de vijf smaken, namelijk Hydrate, Cherry Me en Pink Punch. Ik nam Cherry Me en Hydrate mee. Pink Punch niet omdat die roze afgeeft en ik dat niet echt hoef. Per stuk kosten ze maar 3,50. Niet duur!!



De verpakking
Ten eerste de verpakking: superleuk!! Schattige kleurtjes, met Babylips er groot op. De dop is doorzichtig, wat wel handig is zodat je de balsem zelf ook kan zien. De balsems zijn verpakt in een kartonnetje. Ik vind dit erg fijn, zo weet je zeker dat ie nog ongebruikt is, en heb je ook geen last van die irritante plakbandresten die je bij de kruitvat vaak hebt.



Hydrate
De balsem in de blauwe verpakking heet Hydrate en heeft een citroen en basilicumgeur. Ik hou heel erg van citroen, dus ik was zeker nieuwsgierig naar de geur. En, hij ruikt heerlijk!! De balsem brengt heel makkelijk aan en voelt lekker zacht op mijn lippen. Je ziet hem niet op je lippen zitten. Wat feitjes op de achterkant van de verpakking:




Ik vind deze heel erg fijn, hij verzorgt mijn lippen en ruikt heerlijk!

Cherry Me
Deze lipbalsem heeft een rode kleur. Hij heet Cherry Me en ruikt, het was te verwachten, naar kersen. Ik vind het echt precies hetzelfde ruiken als van die kersensnoepjes, heel erg lekker!! 


\

Op de foto is het niet echt te zien, maar in het echt zie je wel dat ie een beetje rood op je lippen is. Ook bij deze staan wat feitjes op de achterkant:


Ik vind Cherry Me een hele fijne lipbalsem, die een mooi kleurtje afgeeft en heerlijk ruikt!! 


Ik ben heel erg blij met mijn Babylips en raad ze iedereen aan!! 
Ze zijn te koop in de etos (en misschien ook wel andere winkels, dat weet ik niet) voor 3,50. Lekker budget dus!!

Hebben jullie de Babylips al weten te bemachtigen?

Liefs, Isabel



7 opmerkingen:

  1. Ik heb ze nog steeds niet, maar ik wil ze zeker een keer aanschaffen! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb hydrate ook, zo fijn! Ik heb ook Pink Punch en Fresh <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. i love babylips !
    ik volg je op bloglovin , volg je terug ?
    www.lifeofnessah.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Welke is het fijnst?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Want ik wil er een kopen maar ik zit te twijfelen tussen die 2 kan je helpen?

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!