05-10-13

Shoplog: van alles en nog wat

Ik heb weer wat dingentjes gekocht, en ga die aan jullie laten zien in deze shoplog! Ik heb niet alles in één keer gekocht. Zaterdag was ik even naar de winkels en woensdag was ik naar Overvecht (winkelcentrum bij mij in de buurt), maar ik doe alles bij elkaar in een wat grotere shoplog met van alles en nog wat.



Als eerste was ik bij de kruidvat geweest. Daar kocht ik dit leuke oogschaduwpalletje:


Hij is van NYC, en was maar 4 euro nogwat. Niet duur dus! Je kan er een hele mooie natural look mee maken.


Ook nam ik deze tonic mee. Ik weet niet hoe duur ie is, omdat bij nivea het tweede pruduct één euro was, en mijn zus nam ook iets.


Bij de AH zag ik dit pakket liggen. De Elle en de Elle stijlbijbel samen voor maar 7,50. Ik weet niet of de Elle een leuk tijdschrift is, dus ik heb hem ook meegenomen om uit te proberen.

Op woendsdag ben ik bij de action geweest. Daar komen dus alle volgende dingen vandaan.


Als eerste kocht ik deze oogmake-up remover. Mijn oude was op, dus ik was opzoek naar een nieuwe. Deze kostte maar 99 cent, heel erg budget!!


Dit is een lip balsem met daarin een glansje/glitterje. Hij is heel mooi en fijn. En dat voor maar 69 cent!!


Deze snoepjes zag ik op het laatste moment en kon ik niet laten liggen. Ik hou heel erg van citroen, dat konden jullie in dit bericht al wel lezen. Deze zuurtjes kosten maar 87 cent voor een heel blikje vol, 200 gram. Ze zijn heel erg lekker!!


Als laatste kocht ik ook een geurbrandertje (€1,99) en een setje geurolietjes 
(€1,19). De geurolietjes raad ik niet echt aan, ze ruiken heel chemisch. Bij het geurbrandertje zitten ook 6 wax moods (van die dingen om erin te smelten), maar vind ik erg vies ruiken. Gelukkig heb ik er geen fortuin aan uit gegeven en is het niet supererg. Het geurbrandertje zelf ik wel superleuk!

Dat was het! Als jullie ergens een apart artikel of review van willen lezen, laat het me dan even weten!

Liefs, Isabel







1 opmerking:

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!