03-10-13

Snail Mail gekregen

Janne (van www.hierisjanne.blogspot.nl) stuurde mij een mailtje, met de vraag of ik met haar wilde Snail Mailen. Leuk, natuurlijk! Snail Mail houd in dat je elkaar briefjes, leuke spulletjes, tekstjes, dat soort dingetjes, met de post stuurt. Gewoon in een envelop. Omdat er zo veel wordt ge-emaild en gesmst en gewhatsappt. Dat gaat allemaal zo snel, en post niet echt. Vandaar dat het Snail Mail heet: slakken post. Maar, ik heb dus een Snail Mail naar Janne gestuurd, daar kan je hier wat over lezen. Een paar dagen later kreeg ik een dikke envelop terug. Ik ga aan jullie laten zien wat er allemaal in zat!


De envelop was leuk versiert, en er zaten wat creatieve dingetjes bij!



Superleuk, bedankt Janne!

Liefs, Isabel

1 opmerking:

  1. Wat een leuke dingetjes!

    (Doe je al mee met mijn winactie?)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!