19-10-13

Tag: Nailpolish and me

Dit is een nogal oude tag, maar toch eentje die wel leuk is: de Nailpolish and me tag. Past perfect bij mij! Nagellak is echt mijn verslaving!!


Het meeste van mijn nagellak zit in deze doos.
1. Hoeveel lakjes telt jou stash?
Ongeveer 85. Bij de eerste keer tellen kwam ik op 82, en de tweede keer op 87. Dan maar gewoon iets ertussenin!!

2. Van welk merk bezit jij het meeste lakjes?
Etos huismerk. Geen idee waarom. Ik vind ze helemaal niet fijn. Ik heb er een heleboel van die actie met mini nagellakjes. Maar dan steeds dezelfde: 3 keer de witte, 3 keer de gele en 2 keer de groene. Na Etos heb ik ook veel lakjes van Maybelline en Essie.

3. Wat is de meest voorkomende kleur in jou stash?
Volgensmij groen. Ik heb niet echt van één kleur superveel, maar van veel kleuren een paar.




4. Zijn er kleuren/finishes die je niet bezit?
Ja, duh!! Die zijn er altijd!! Ik heb nog niet echt een supermooie perzikachtige kleur, die zou ik wel willen. En twee topcoats die ik heel graag wil:
  • The man with the golden gun. Dit is een topcoat van OPI met daarin stukjes 18 karaats goud. Het ziet er echt zo mooi uit! Over elke kleur staat ie prachtig. Er zijn wel wat nadelen: Hij is meer dan 40 euro en hij was een limited edition van vorig jaar...
  • OPI Pure. Ja, ik weet het. Weer een onbetaalbare, maar hij is zo mooi! Deze topcoat bevat stukjes echt zilver en 18 karaats witgoud. Ook deze is iets van 40 euro, en hij zit in de kerstcollectie van dit jaar. Volgensmij gaat hij binnenkort in de verkoop.
5. Welke nagellak draag je het meest?
Ik draag niet één kleur nagellak het meest. Die van Essie draag ik wel vaak, en dan meestal op één nagel nog een leuke glittertopcoat of ik maak een leuke nail art.




6. Van welke lak blijf jij je afvragen waarom je hem nog niet hebt geggegooid?
In mijn laatje met nagellakspullen heb ik een paar stroperige, oude lakjes staan. Ik blijf ze maar bewaren, met de gedachte van "Misschien koop ik wel de nagellakverdunner, en dan is het zonde als ik ze heb weggegooid. Laat ik ze nog maar even bewaren..." Tja...

7. Gebruik je basecoat?
Ja, altijd!

8. Gebruik je topcoat?
Bijna altijd, soms vergeet ik het.

9. Stempelen of uit de losse hand?
Uit de losse hand. Ik heb niet eens van die stempeltjes. En ik vind het ook gewoon veel leuker en mooier om het gewoon zelf te doen!


Mijn la met nail art dingetjes.
10. Hou je van glitters/shimmer of toch liever een creme finish?
Ik vind alles wel leuk en mooi, eigenlijk. Ik heb niet echt een voorkeur van deze twee. Bij glitters is het alleen wel zo irritant dat ze er nooit makkelijk afgaan, ook niet met nagellakremover.

11. Voel je je kaal zonder nagellak?
Ik voel me niet echt kaal ofzo, maar ik draag het liefst wel nagellak. Mijn nagels zijn niet zo mooi en met ongelijke witte randjes enzo, en met nagellak zie je dat niet. Ook hou ik gewoon heel erg van nagellak, dus komt het niet vaak voor dat ik niets op mijn nagels heb.

12. Hoeveel lakjes heb je deze week gekocht?
0. Geen een. Goed hè! Haha, nee, het is niet zo dat ik elke week nagellak koop. Dan was mijn stash al veel groter!!

En dat was hem, de Nailpolish and me tag!! 
Als jij 'm ook wil doen, laat dan even een linkje achter bij de comments, ik vind het leuk om te lezen!

Liefs, Isabel


3 opmerkingen:

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!