29-10-13

Verslagje België

Zoals jullie misschien wel weten was ik een weekendje naar Belgie, en natuurlijk heb ik wat foto's gemaakt. Niet superveel, eigenlijk gewoon omdat ik een beetje lui was. Ik heb wat leuke foto's van het huis enzo, en ik vertel een beetje wat we hebben gedaan. Lees lekker verder!





Vrijdag aten we al om 5 uur ('s avonds hoor!!), om op tijd weg te kunnen rijden. Nou proberen we dat elk jaar, en lukt het eigenlijk nooit. Om iets van 6 uur vertrokken we thuis, op weg naar België. Gelukkig hebben we bijna niet in de file gestaan en kwamen we redelijk op tijd aan in het huis.
We waren al een andere keer in dit huis geweest, wel grappig om er dan weer terug te zijn.

Van vooraf ziet het huis er niet groot uit. Maar vanbinnen is ie dat echt wel hoor!!




Als je binnenloopt zie je een grote trap, die naar de verdieping met slaapkamers gaat. Elke kamer had zijn eigen badkamer!! Ik sliep met mijn zus en zusje op een kamer, dit was onze badkamer:


Lekker fris kleurtje!! Elke badkamer had trouwens zijn eigen kleurtje, met matchende handdoeken enzo, superleuk! Wij hadden geen bad, maar er was nog een kamer waar niemand sliep die wel een bad had, dus die heb ik lekker gebruikt :)


En dit is onze kamer. Ik had het eenpersoonsbed ingepikt, haha. 

Op de benedenverdieping zat de woonkamer en de keuken en dat soort dingen. Hieronder zie je de banken enzo. Ook zie je grote stapels tijdschriften. Boven hadden ze er nog veel meer. Jammer dat ik daar geen foto van heb gemaakt, het zag er erg grappig uit.



De kast met eten :)

Ook hadden we ons eigen zwembad!! Echt heerlijk. Hij was behoorlijk groot. Op het begin was ie niet zo diep, maar helemaal achterin kon ik niet meer staan. Er lagen ook allemaal zwembanden en van die opblaasdolfijnen enzo, alleen die waren bijna allemaal lek...


Het was echt een superleuk weekend!! Wat ik allemaal heb gedaan? Nou, eigenlijk niet zo veel. Gezwommen, in bad gelegen, tijdschriftjes gelezen, en op mijn mobiel gezeten. We hadden wifi, dus ik heb lekker veel filmpjes op youtube gekeken :)

Maandag zijn we nog naar Antwerpen geweest, beetje geshopt, en daarna naar mijn opa en oma die in Zeeland wonen. Daar hebben we nog een nachtje gelogeerd, en de dag daarna gingen we weer naar huis. 
Daarna had ik nog 5 dagen vakantie, waarin ik nog heb gelogeerd met een vriendin en verder een beetje heb opgeruimd. En ook geleerd :( Ik had op maandag een repetitie, heel fijn... 
Maar ik heb een superleuke vakantie gehad, jullie?

Liefs, Isabel






5 opmerkingen:

  1. Klinkt als een heerlijke vakantie! Vaak hoef je ook niet veel te doen om het naar je zin te hebben hihi xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! En wat een luxe je eigen badkamer én nog een zwembad ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt als een leuke vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!