17-10-13

Wat ik meeneem aan beauty bij een weekendje weg

De titel zegt het eigenlijk al: ik ga laten zien wat ik meeneem als ik een weekendje wegga. Elke herfstvakantie gaan we een weekendje naar de Ardennen met wat familie. Het leek bij wel om te laten zien wat ik meeneem aan beautyproducten!


Als eerste de make-up:

  • Mascara (ik gebruik ze over elkaar, vandaar twee)
  • Wenkbrauwpotlood
  • Concealer
  • Poeder + poederkwast
  • Lipgloss
  • Colour lip balm
Dan de andere beautydingen:


Van links naar rechts:
  • Gezichtsreiniger
  • Nivea Soft
  • Shampoo (overgegoten in een kleiner flesje)
  • Douchegel
  • Rituals Body Mist (die ruikt gewoon zo lekker, ik kan niet zonder...)
  • Oogmake-up reiniger
  • Bodylotion
  • Vaseline
  • Tandpasta
  • Tandenborstel
  • Borstel
En nog wat nagelproduchten, want die moeten natuurlijk altijd mee :)


  • Een basecoat
  • Essie, Aruba Blue
  • Bourjois Paris, naamloos lakje
  • Mac, Quiet Time
  • Nagelvijl
  • Dottingtool
  • Nagelknipsetje
Ik gebruik mijn Nivea Soft ook als handcrème.

En dat was het! Nog best veel, eigenlijk... Oeps!
Ik heb niet echt zin om vooruit te gaan werken enzo, dus ik weet niet of er op alle vaste dagen wat online komt. We gaan ook een dagje naar Antwerpen, dus er komt vast nog een shoplog!

Veel plezier in jullie herfstvakantie, tot over een paar daagjes!!
Liefs, Isabel






3 opmerkingen:

  1. Leuk om te lezen! Je kan maar beter te veel meenemen dan te weinig;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te zien! Ik neem ook altijd teveel mee. Is volgens mij een vrouwelijke trek :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!