25-10-13

Winactie gewonnen!!

Hee allemaal!!

Ik schrijf dit even tussendoor, niet als een echt artikel, maar ik wilde het toch even melden: ik heb een winactie gewonnen!! Superleuk natuurlijk!
Ik won een paar make-up dingetjes uit de primark, bij www.themakeuphotspot.nl. Ik kreeg gisteren een mailtje van Eline, van wie het blog is, dat ik had gewonnen! Ik mailde haar gelijk mijn adres, en vanmiddag had ik het pakketje al in huis! Lees verder om te zien wat ik heb gekregen.





Als eerste een poederkwastje. Hij is echt superzacht!! Er zat een handig plastic hoesje bij waar je hem in kan bewaren als je hem meeneemt.


Deze dubbele oogschaduw zat ook in het pakketje. Op Eline's blog had ik al een review hierover gelezen, en de kwaliteit is best goed!!


Ook kreeg ik deze nepwimpers. Ik heb zelf nog nooit nepwimpers gebruikt, ik ben benieuw hoe het me staat. Ik doe ze waarschijnlijk een keer op naar een feestje ofzo, ik weet het nog niet. Bij dit soort dingen vind ik het altijd jammer dat je het maar één keer kan gebruiken. Daarna is het op. Ik gebruik ze dan meestal maar niet, omdat ik het zonde vind. Maarja, of dat nou een goede oplossing is...



Als laatste deze nepnagels. Ik ben benieuwd of ze fijn zijn. Ik heb één pakje nepnagels thuis liggen, nog nooit gebruikt. Dit lijkt me ook wel leuk voor een feestje.

Ik ben echt blij met het pakketje, superleuk dat ik heb gewonnen natuurlijk!! 
Misschien dat ik nog ergens een review van ga maken, dat zien jullie nog wel :)

Liefs, Isabel



5 opmerkingen:

  1. Super leuk dat je dit hebt gewonnen zeg! :) Dat is altijd een leuke verrassing. Mooi pakketje is het!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dit zou ik ook wel willen winnen! xx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!