28-11-13

Dubbelreview: Essence Colour & go Miss Universe en Maybelline Color Show Wine Shimmer

Jullie konden hier al kunnen lezen dat ik twee nagellakjes had gekocht. Om over één lakje een heel artikel te maken leek me een beetje te veel van het goede, dus heb ik ze gecombineerd tot één artikel. Lees verder om de lakjes te zien!!



Als eerste dit lakje van Maybelline Color Show: Wine Shimmer.




Ik vind dit een heel mooi kleurtje. Rood-roze en allerlei verschillende kleuren shimmertjes erin. Hij dekt helaas niet zo goed. In 3 laagjes kreeg ik wat je hierboven ziet, maar later heb ik er nog een laagje overheen gedaan (wat ik ben vergeten te fotograferen). De nagellak droogt best snel. Niet super snel, maar ook niet super langzaam. Prima dus. De houdbaarheid is ook prima. Twee dagen heeft het perfect op mijn nagels gezeten, en de derde dag ging nog wel. Daarna moest ik het er echt afhalen. 
Dit lakje kost 4 euro en is te koop in bijvoorbeeld de kruidvat en etos.





Als tweede heb ik hier het lakje genaamd Miss Universe van de Essence Colour & Go lijn. Dit lakje is heel speciaal. Als je gewoon kijkt, zie je een zeemeermin-achtig kleurtje. Maar kijk je een beetje anders, zie je ook paars en donkerblauw. Echt heel mooi. In twee laagjes dekt het kleurtje goed en heeft het een hele mooie glans, zonder top coat te gebruiken. Ook droogt het lakje behoorlijk snel.
En dat voor maar 1,69! 
Lang blijft dit lakje dan weer niet zitten. Eigenlijk was het de eerste dag al niet zo mooi meer. Ik heb het er toen afgehaald, maar misschien zou een tweede dagje nog wel kunnen. Maarja, voor deze prijs had ik ook niet veel meer verwacht...

Ik ben met beide lakjes heel erg blij, en raad ze ook aan iedereen aan!

Liefs, Isabel

5 opmerkingen:

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!