12-11-13

FOTD: talentenjacht op school

Voor het eerst: een look!! Vrijdagavond was er op mijn school een talentenjacht en ik ging kijken. Er deed ook een meisje uit mijn klas mee dus dat was extra leuk. Het leek mij wel leuk om eens oogschaduw op te doen, dat heb ik anders nooit op. Ik ben er niet echt goed in, maar dat maakt niet uit, want ik probeerde het toch, en het is best wel gelukt vind ik zelf!! Vandaar dat ik er wat foto's nam en er een FOTD, oftewel een Face Of The Day, van maakte. De foto's zijn niet van beste kwaliteit, want ze zijn met mijn mobiel gemaakt terwijl het al donker was en ik erg stress had, maarja, niets aan te doen!!


Dit is ook zo'n mooie foto...

Als eerste haalde ik de make-up die ik op had (eigenlijk alleen mascara) eraf. Daarna deed ik wat concealer op "onzuiverheden" en wat poeder over mijn hele gezicht. Toen begon ik aan mijn ooglook.

Voor mijn ogen gebruikte ik mijn Rimmel London Glam Eyes palletje in de kleur 007 Heart of Gold. De middelste bruine kleur deed ik op mijn oogleden, gewoon met mijn vingers. Daarna pakte ik een klein oogschaduwkwastje en nam de donkerste kleur uit het palletje, die ik vervolgens in mijn arcadeboog deed. Als je niet weet wat je arcadeboog is: google er maar eens op, ik kan het niet zo goed uitleggen. 

Toen ik dat had gedaan pakte ik de roze-achtige kleur uit het palletje en die deed ik in het binnenste gedeelte van de arcadeboog, dichtbij mijn ooghoek.

Omdat er geen heel lichte highlighter in het Rimmel palletje zit pakte ik mijn NYC palletje in de kleur 816 South Street Seaport erbij. Daar gebruikte ik de lichtste kleur van, en die deed ik in mijn ooghoek en onder mijn wenkbrauw. Daarna blendde ik alles nog goed met een zachte kwastje van de Hema. 
Toen was ik klaar met de oogschaduw en deed ik wat mascara op (die ik overigens niet zo fijn vind).
Als allerlaatste deed ik de Cherry Me Babylips op en toen was ik klaar!!





Foto's van mijn ogen maken was een drama. Ik heb een bril, met best wel een hoge sterkte dus ik kon niet goed zien waar ik foto's van maakte. De camera wilde niet scherp stellen en het licht was niet goed. Maar hopelijk krijgen jullie een beetje een beeld van wat ik heb gemaakt, haha :)

Dit zijn de producten die ik heb gebruikt:



En de kwasten:



En dat was het alweer!! 
Liefs, Isabel


4 opmerkingen:

  1. Heel mooi! Neutraal vind ik altijd het mooist, staat je goed. :) Wat leuk dat een meisje uit je klas mee deed aan die talentenjacht! Was het goed gegaan? Liefs, Rowan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje!! Ja, het ging erg goed, helaas niet gewonnen, maar daar gaat het ook niet om :)

      Verwijderen
  2. ooh mooie look meid! kan voor alles. Was je talentenjacht goed gegaan?

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!