24-11-13

Leuke acties in week 47 en 48

Ik zag dat er week allemaal nieuwe actie folders online waren (ik bekijk ze via de app reclamefolders) en daarin stonden heel veel leuke aanbiedingen!! Ik heb ze allemaal op een rijtje gezet, zodat je kan zien welke leuke aanbiedingen er allemaal zijn.
Omdat ik gisteren was vergeten iets te schrijven plaats ik dit vandaag, de Quotes on Sunday komt later ook gewoon online hoor.



Etos

  • L'Oreal Paris: 2e gratis op alles.
  • Syoss: 2 stuks 6 euro.
  • Nivea: de lip butter voor maar €2.
  • DR. van der Hoog: 2e gratis.
  • Vaseline: 30% korting op alles.
  • Maybelline: de Babylips voor €2,49 in plaats van 3,49!!
  • Bourjois: mono oogschaduw 2 stuks voor 15 euro.
  • Etos: oogmake-up 25 % korting (M.U.V limited edition kerst).
  • Miss Sporty: 3e gratis.
  • Etos: nagelverzorging, nagelaccesoires en kunstnagels 25% korting.

Kruidvat
  • Maybelline: 1+1 gratis!!
  • Essence: color & go nagellak 2 voor €3.
  • Herôme: 25% korting.
  • L'Oreal: foundation, poeder, concealer of blush alles voor €10 per stuk.
  • Max Factor: foundation, poeder, concealer of blush €10 per stuk.
  • Rimmel: foundation, peder, concealer of blush €8 per stuk.
  • NYC: topcoat 1+1 gratis.
  • Catrice: nagellak 2 voor €5.
  • La Femme: nagellak 2 voor €2.
  • Labello: alles voor €1,99.

Trekpleister
  • NYC: mascara Big Bold 2 voor 5 euro.
  • Rimmel: 1+1 gratis.
  • Maybelline: nagellak 1+1 gratis.
  • Max Factor: lip make-up alles voor €11.
  • L'Oreal: foundation alles voor €10
  • L'Oreal: nagellak 2 voor €10.
Zo, dat zijn er nogal veel.
Er waren ook heel veel cadeausets en parfums in de aanbieding, maar die heb ik er niet bij gezet. 
Er zitten een aantal dingen tussen die ik graag wil hebben, dus misschien ga ik nog wel wat kopen. Hopelijk hebben jullie wat aan mijn lijstje!!

Liefs, Isabel

5 opmerkingen:

  1. Handig om zo te zien, zitten weer leuke aanbiedingen tussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super handig weer! :) Er zitten weer leuke aanbiedingen tussen!! :) X

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!