26-11-13

Mijn week (week 47)

Vorige week heb ik elke dag een klein stukje geschreven en een foto gemaakt. Dat allemaal heb ik in dit artikel gedaan. Het is dus een erg random artikel, maar het leek me wel leuk om jullie te laten zien wat ik in een week doe.

Dubbele pepernoot :)

MAANDAG
Bleh, vandaag moest ik na een lekker weekend weer naar school. Vandaar dat ik mijn geweldige shirt heb aangedaan:



Ik zei toch dat het een geweldig shirt is! Ik kocht deze in Antwerpen, welke winkel precies weet ik niet, volgens mij de New Yorker. Voor degene die het niet goed zien, op het shirt staat: dear school, I hate you ;)

Ik heb niet echt iets bijzonders gedaan vandaag. Het eerste uur hadden we Latijn, en elke maandag hebben we dan een mini-so, en het gemiddelde van 5 van die so'tjes is één echt so cijfer (als je het nog begrijpt). Gelukkig ging die wel goed, ik had 3 foutjes, maar dat telde als één herhalingsfout. En ik had nog een bonuspunt en daardoor had ik en 10!! Bij Frans hebben we een film gekeken, altijd leuk :) Vorig jaar hebben we bij Frans de film Taxi gekeken, en nu kijken we Taxi 2, deel twee dus. De film is in het Frans, maar gelukkig zit er ondertiteling bij, dat maakt het een stuk makkelijker om alles te begrijpen. Terwijl ik dit typ is het 14:47 en straks ga ik weer verder met Duits leren, daar heb ik woensdag een repetitie van. De woordjes van Duits zijn eigenlijk niet zo moeilijk, maar dan die lidwoorden! Die heb ik steeds fout, terwijl ik het woordje zelf dan wel goed heb. Oh, oeps, ik ben al best lang bezig, ik ga weer leren!!

DINSDAG
Op dit moment is het 5 voor 7 's avonds. Ik heb net gegeten en ik ga straks douchen en dan weer leren. We hebben op school lootjes getrokken voor sinterklaas. Een meisje uit mijn klas riep dat ze mascara wilde hebben. Toen vroeg een jongen: "waarom mascara, dat heeft toch helemaal geen nut?!" En toen was de discussie geboren. Wij uitleggen wat mascara doet, en dat het wel nut heeft. De jongens weer zeggen dat je toch geen verschil zag. Wij gingen laten zien dat je wel verschil zag. Uiteindelijk bedachten ze zich dat het wel nut had, maar toen begonnen ze over allerlei andere make-up en toen hadden we geen zin meer. Jongens...

Verder heb ik niet echt iets speciaals gedaan vandaag. Ik zou eigenlijk een blogpost moeten plaatsen vandaag, maar ik heb echt geen inspiratie. Dus dan maar even niets, sorry. Ik heb het koud, dus ik ga lekker warm douchen, doei!

Het is nu bijna half negen. Ik wilde net gaan douchen, maar er is een storing. Stond ik daar, klaar om te gaan douchen. Is er alleen ijskoud water. Doei warme douche dus. Grr.

Mijn nagels vandaag:



Dit is een liquid sand lakje van Barry M. Ik kocht hem in Londen, en ik ben er heel blij mee. Hij is zo mooi!!

WOENSDAG
Hee! Ik kom net terug van de kruitvat waar ik wat dingen heb gekocht, de shoplog hebben jullie waarschijnlijk al gezien. Ik ben vandaag gewoon naar school geweest, huiswerk gemaakt, gegeten, niet echt iets bijzonders. Straks ga ik douchen (nu wel echt!). Gelukkig is het probleem met de douche enzo al opgelost. Ik moet straks nog wat leren en daarna verder met mijn boek voor Engels. Die moeten we vrijdag uit hebben en ik ben nog niet eens op de helft. Misschien had ik toch een wat dunner boek uit moeten kiezen...

Dit is wat ik heb geshopt:



Verder heb ik niets speciaals te vertellen eigenlijk. Behalve dat ik morgen op ga passen. Dat wordt wel een drukke dag morgen. Eerst school, dan na een half uurtje rust oppassen en dan gelijk door naar floorball. Maar dat komt wel goed, tot morgen!!

DONDERDAG
Maandag belde een vriendin mij of ik donderdag kon oppassen bij haar buren, omdat ze zelf niet kon. Ik wilde dat wel, en vandaag stond ik daar voor de deur, zei de buurvrouw dat het pas volgende week is!! Balen...
Even later ben ik naar floorball gegaan, en net nog wat gegeten. Ik ga nu nog mijn opa bellen. Hij was vroeger wiskunde leraar, en ik heb morgen een SO dus kan hij me mooi nog wat uitleggen :)

We moesten bij bio een vissenkop ontleden. Dat was zo vies!! Ik ben het lokaal na een tijdje maar uitgegaan omdat ik zo misselijk werd van de geur. Ik ga maar niet vertellen hoe de vis eruit zag en hoe ze hem uit elkaar hebben gehaald. 

Straks nog even snel douchen en mijn Engels boek uitlezen, bah. Dit boek lees ik: The Color Purple van Alice Walker.



VRIJDAG
Vandaag een paar leuke dingen gedaan. Een tijdje geleden vroeg de rector van school of er uit elke klas twee kinderen met haar wilde praten over wat ze goed en minder goed vinden aan deze school. Ik wilde wel en ik mocht!! Toen we het lokaal waar we heen moesten binnenkwamen, kwam er ook een man binnen met twee schalen vol belegde pistoletjes en pakjes drinken. We mochten allemaal wat pakken, zo leuk!! En erg lekker, mijn eigen lunch heb ik niet meer opgegeten :)
Straks ga ik lekker frietjes eten, mmm.

Gisteren ging ik dus nog het boek voor Engels lezen. Waarschijnlijk was ik zo moe dat ik met het boek in mijn handen en het licht aan in slaap ben gevallen. Ik werd namelijk om 4 uur 's nachts wakker, omdat ik met mijn hoofd tegen de punt van het boek aanbotste, en het licht brandde nog steeds, oeps... Dus om 4 uur 's nachts heb ik de laatste 10 bladzijdes gelezen, haha. Vandaag had ik de boektoets over het boek en die ging goed, dus dat is wel fijn. Morgen ga ik naar mijn opa en oma en moet ik aan mijn surprise werken. De cadeautjes en een idee voor de surprise heb ik al, nu alleen nog echt beginnen :)
Ik ga straks lekker de Fashionista lezen. Ik vind dat echt een heel leuk tijdschrift, maar heb hem nu al een week ongelezen op mijn kamer liggen...


ZATERDAG
Terwijl ik dit typ is het al zondag, oeps... Gisteren waren we naar mijn opa en oma in Zeeland gegaan, voor de verjaardag van mijn opa. Er was heel veel lekker eten: een taart met het hoofd van mijn opa erop, een chocolade-vanille cake, donuts, gebakjes, koekjes, chocola, en nog meer dingen. Ik zat ook aardig vol toen we weer naar huis gingen. Eenmaal thuis was het al half 11 geweest, het is 1,5 uur rijden, dus heb ik niets meer geschreven. Ik heb 's avonds nog wel mijn schoen gezet. Mijn zusje geloofd niet echt meer, maar ze wil het volgens mij nog wel. Ik heb een schattig zakje met chocolade sinterklaasjes en mini speculaasjes gekregen, erg lekker :)


Hierboven zie je de taart. Het is een pasfoto van een aantal jaar terug, en daar mag je nooit op lachen. Vandaar dat ie nogal serieus kijkt.

ZONDAG
Het is nu 12 uur 's middags. Ik heb net gedoucht en ga zo huiswerk maken, leren, suprise maken en vanmiddag nog naar een vriendin die vandaag jarig is. 

Het is nu al 8 uur geweest en ik ben even iets aan het schrijven tussen het leren door. Ik heb mijn nagels ik een andere kleur gelakt en ik ben een uurtje naar mijn vriendin geweest. Het was heel gezellig!! Ik bedenk me nu dat ik echt eens de snail mail voor Janne af moet gaan maken, hij ligt hier maar half af te zijn...
Nails + trui
Eigenlijk heb ik niet zoveel te vertellen over deze dag. Ik heb niet iets speciaals gedaan ofzo. Dus ik ga stoppen met dit artikel, voordat het te veel onzin wordt :)

Vinden jullie zo'n soort artikel leuk? Of lijkt jullie alleen foto's leuker?
Ik vond het in ieder geval erg grappig om te doen, misschien dat ik het vaker ga doen!!

Liefs, Isabel



2 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig shirt! Leuke foto's. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat t-shirt ziet er inderdaad geweldig uit. Dat Essence lakje is zo mooi, ik heb hem zelf ook en kan niet stoppen met naar mijn nagels te kijken als ik hem draag :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!