02-11-13

Review: Primark Baked Eye Shadow

Ik vertelde jullie hier al dat ik een winactie had gewonnen. In het setje wat ik kreeg zat ook een oogschaduw. Vandaag ga ik deze voor jullie reviewen!



De verpakking ziet er leuk uit, en als je hem openmaakt komt er een nog leuker doosje uit!!

Hij lijkt een beetje op die van MAC! 


De kleurtjes zijn heel erg glitterig. Hieronder zie je de swatches:


Wow, dit had ik niet verwacht!! De swatches zijn allebei maar één veeg! Vooral de bruine kleur is echt goed. De lichte kleur minder, maar die is ook als highlighter bedoeld.

Ik heb er ook een look mee gemaakt, maar daar ben ik zo slecht in dat ik daar maar geen foto van heb gemaakt, haha. Ik ben er wel mee aan het oefenen, dus wie weet komt er binnenkort een Face Of The Day, wie weet!!

Liefs, Isabel

7 opmerkingen:

  1. Ik vind het wel mooi voor zo weinig geld!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die donkere kleur is inderdaad verrassend goed zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er mooi uit voor een Primark oogschaduw! x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er goed uit voor dat geld! Ben benieuwd naar een look en hoe het werkt op je ogen, de bruine lijkt wat poederig...?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, vind ik ook!! En je hebt gelijk, hij is erg kruimelig, maar er valt wel mee te werken hoor :)

      Verwijderen
  5. Ziet er heel erg mooi uit. lijkt me erg fijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!