09-11-13

Review: Rimmel London Glam Eyes palletje 007 Heart of Gold

Zo, wat een lange titel. Nou ja, dan weet je wel waar dit artikel over gaat, namelijk een review van een oogschaduwpalletje!! Bij de Big Bazaar kocht ik voor heel weinig geld dit palletje:





DE VERPAKKING
De verpakking vind ik erg leuk gedaan met de Engelse vlag als patroontje. Op de voorkant zie je het nummer en de naam van het palletje. Één ding is wel jammer: het patroontje ziet er wel leuk uit maar is niet echt handig. Je kan bijna niet bij de kleinste hoekjes komen, dan neem je gelijk een ander kleurtje mee...



SWATCHES
En nu de kwaliteit, erg belangrijk natuurlijk!! Hier zijn de swatches:



Het pigment is erg goed. Jammer genoeg werkt het weer niet echt mee en willen de kleuren niet mooi op de foto. Maar geloof me maar, geen slecht palletje dit!!
Je kan hier wel goed zin dat ik de bruine kleur die in het midden van het palletje zit heel goed kan swatches, maar bijvoorbeeld de geel-goude kleur amper omdat ik alleen met een heel klein puntje van mijn pink in de kleur kan en tegelijkertijd ook andere kleuren meeneem. Dat is wel een minpuntje.

PRIJS
Tja, de prijzen van Rimmel London zijn niet superbudget. In de etos zag ik dit palletje liggen voor twaalf euro. Wel waren er net een paar aanbiedingen en kon je hem voor de helft van de prijs kopen, maar die korting is er niet altijd. Maar ik kocht dit palletje niet in de etos, maar in de Big Bazaar!! Voor maar drie (echt waar!!!) euro nam ik hem mee, super toch!!

CONCLUSIE
Ik vind dit een leuk palletje, niet super, maar zeker niet slecht. Voor de prijs hoef je hem al helemaal niet te laten liggen. Nog een leuk feitje: ik kocht dit palletje en nog een mega pak met 500 wattenstaafjes en dat kostte samen 
€3,98. En daar kreeg ik gratis drie mini koetjesrepen (van die kleine soort chocolade reepjes) en een afwasborstel bij (die heb ik aan mijn moeder gegeven, altijd handig). 

Ik zeg: kopen dus!!

Liefs, Isabel

PS: dinsdag komt hier een look mee online!!

2 opmerkingen:

  1. Leuk palette! & Wat een leuke blog heb je, ik volg je vanaf nu via bloglovin. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!