21-11-13

Shoplog kruidvat 1+1 gratis op alle make-up

Waarschijnlijk wisten jullie het al, maar gisteren van 17:00 tot 20:00 was bij de kruidvat alle make-up 1+1 gratis. Daar moest ik heen!! Ik heb een paar dingen gekocht en die ga ik nu aan jullie laten zien!!



Toen ik in de kruidvat aankwam, schrok ik een beetje. Het was mega druk!! Ik kon amper bij de schappen komen of dingen swatchen. Bij één meisje was haar mobiel en geld gestolen, echt heel zielig. En dat in een heel klein stukje kruitvat, want de make-up afdeling was met klapdeurtjes afgesloten.

Alles werd verrekend als 50% korting. Geen idee waarom ze dan zeggen dat het een 1+1 gratis aanbieding is, maar ja. 50% korting is uiteindelijk voordeliger.


Als eerst kocht ik twee nagellakjes. De linker is van Maybelline en heet Wine Shimmer. Hij komt heel anders over op de camera, maar waarschijnlijk komt hier nog wel een review van online dus dan kunnen jullie hem beter zien.
Het rechter lakje is van Essence en het is nummer 55.


Ook nam ik twee lipproducten mee. Als eerste de lipstain van NYC in nummer 494. Ook heb ik van Essence de lipgloss in het smaakje mint drop meegenomen.


Ik kocht nog een concealer van Catrice mee in de lichtste kleur. Ik kon niet kijken welke kleur voor mij het beste was dus ik heb maar op de lichtste gegokt. 
Als laatste kocht ik de Catrice Made to Stay inside eye highlighter pen. Ik had hier al veel goeds over gehoord en wilde hem graag zelf uitproberen.

Verder kocht ik ook nog drie dingetjes, maar die ga ik niet op de foto zetten omdat ze voor een surprise zijn op school, en misschien leest diegene dit wel en weet ze al wat ze krijgt. 

Bij elkaar kostte alles 12 euro. Ongeveer 4 euro daarvan is voor de cadeautjes dus alles wat je hierboven ziet is in totaal maar 8 euro!! Super voordelig!! Ik ben heel blij met mijn gekochte dingen en waarschijnlijk zien jullie van sommige dingen nog wel een review.

Hebben jullie nog iets gekocht bij deze actie?

Liefs, Isabel

3 opmerkingen:

  1. Ik vond dit echt de beste actie ooit!! :) haha Je hebt allemaal leuke dingetjes gekocht, de Catrice Made to stay inside eye pencil is echt super fijn, ik weet zeker dat je er veel plezier mee zal hebben!! :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke dingetje heb je gekocht :)
    Volg je mij ook op bloglovin? imabudgetlover.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!