05-11-13

Update: regen, leren, nieuwe pagina en nog meer

Hee,

Het leek me wel leuk een keer een update te doen. Terwijl ik dit typ regent het, net zoals de rest van de dag eigenlijk. Met een dik vest en een dekentje zit ik op mijn stoel. Voor mij staat een oude laptop. Ik heb een eigen, maar die viel steeds opeens uit en dat startte die ook weer op, en dat dan soms wel vier keer in 10 minuten. Toen hebben we hem naar de reparatie gestuurd, maar daarna was het probleem er nog steeds. Weer naar de reparatie, maar nee, het hielp niets. Nu hebben we hem weer opgestuurd, erg irritant. Gelukkig hadden we deze oudere laptop nog staan, kan ik gewoon werken en leren enzo. 




Met deze regen kom ik echt heel erg in de winterstemming. Ik draag dikke kleren, donkere nagellak, heb zin in pepernoten (oké, daar heb ik eigenlijk altijd zin in...) en dat soort dingen. En wintermuziek (zo noem ik het maar), hier een paar voorbeelden:










Misschien hebben jullie het al gezien, er is een nieuwe pagina op mijn blog!! Klik hier om hem te bekijken. Hij gaat over mij, niet heel origineel, maar wel leuk vind ik!!

Op het moment heb ik het erg druk met school. Vorige week bijvoorbeeld 6 toetsen. En het is niet eens toetsweek!! Maar jullie kunnen wel gewoon artikels verwachten hoor, ik vind het altijd erg leuk om even pauze te nemen en te bloggen :)

Ik heb weer een winactie gewonnen!! Laatst ook al, dat kon je hier al lezen, maar nu weer!! Op www.sevenrandomgirls.blogspot.nl won ik 15 euro shoptegoed bij www.smartphonehoesjes.nl. Niet veel webshops hebben hoesjes voor mijn telefoon, maar deze wel!! Zondag bestelde ik ze en vandaag heb ik ze binnen gekregen, lekker snel! Dit zijn ze:





Ik betaalde zelf nog €1,90 bij betaald, en er is standaard gratis verzendkosten. Het eerste hoesje is zo'n zacht hoesje. Ik weet eigenlijk niet waarom ik deze met steentjes heb gekocht, het is niet echt mijn stijl, maar ja, hij is erg grappig!! De tweede is hard, en gewoon wit. Erg handig en simpel. 

Nog een leuk nieuwtje: ik heb 16 volgers op bloglovin! Misschien klinkt dat niet echt speciaal, maar voor mij wel :) Vorige week waren het er namelijk nog maar 8. En zo lang heb ik dit blog nou ook weer niet.

Nou, dat was weer heel interessante informatie allemaal :) 
Hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen!!
Liefs, Isabel

4 opmerkingen:

  1. Leuk ! X Janne (www.hierisjanne.blogspot.nl)
    PS: Sorry voor mijn late snail mail maar ik moet eerst inspiratie vinden en tijd maken! Sorry!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja is het echt rotweer gewoon!
    Leuk hoesje heb je uitgezocht btw :D

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!