31-12-13

2013

Wow, het jaar is omgevlogen! Nou zeg ik dat eigenlijk elk jaar, maar het is wel zo. De tijd gaat echt heel snel. Begin dit jaar was ik nog een brugpiepertje, en nu zit ik al halverwege (bijna dan) de tweede klas. 
Er zijn dit jaar veel leuke dingen gebeurt, maar ook wat minder leuke dingen.

Ik heb mooie nieuwe dingen ontdekt, heb mooie plekken gezien, het gezellig gehad op school en ik heb heel veel gedaan dit jaar. 
Te veel om in één artikel op te schrijven, maar ik ga het proberen :).


Zomervakantie 2013
VAKANTIE'S
Ik ben dit jaar best vaak op vakantie geweest: in de meivakantie een weekje naar Italië, in de zomervakantie een paar dagen naar Londen en drie weken naar Frankrijk! Ook ben ik in de herfstvakantie een weekendje naar de Ardennen geweest.

In Italië zijn we naar Toscane geweest. Ik heb daar de toren van Pisa gezien, veel pizza gegeten en lekker gewinkeld en ook veel rondgewandeld. De thuiskomst van deze vakantie was wat minder, aangezien er was ingebroken. Mijn laptop, sieraden en geld waren weg, en ook dat van mijn zus, zusje en ook de violen van mijn moeder, die al heel oud waren. Gelukkig hebben we veel vergoed gekregen, maar toch, die echte dingen krijg je niet meer terug...

Ik ben dit jaar dus ook naar Londen geweest!! Vorig jaar mocht mijn zus een paar dagen naar Londen, en dit jaar was ik aan de beurt! Samen met mijn vader (lekker rustig met z'n tweeën, ik mocht steeds kiezen wat we gingen doen) ging ik met het vliegtuig. Ik heb zo veel gedaan en gezien in die paar dagen. Mijn voeten waren helemaal op toen we weer terug gingen :)

Ook ben ik in de zomervakantie naar Frankrijk geweest. We gaan eigenlijk elk jaar met de caravan en tent op vakantie. Mijn ouders slapen dan ik de caravan en ik, mijn zus en zusje in de tent. We hebben heel veel geluierd, gezwommen, gewandeld en allemaal dat soort dingen. We zouden ook nog een dagje naar Parijs gaan, maar dat ging toch niet door aangezien er in de auto was ingebroken, het raam kapot was en mijn tasje + mobiel gejat was. Dat was nogal balen, dus zijn we toen gelijk doorgereden naar huis.

Over mijn mini-vakantie naar Belgie hadden jullie hier al een verslagje lezen.


SCHOOL
Ik heb het vooral in de tweede helft van het jaar, de tweede klas dus, heel erg druk gehad. Daardoor kwam er niet altijd een artikel online, maar volgens mij vonden jullie dat niet heel erg. Het is dan wel heel druk op school, met veel toetsen, maar ik heb het er wel super naar mijn zin. Mijn klas is heel leuk, met aardige kinderen en een goede sfeer, en dat is erg fijn.

MUZIEK
Jullie hadden hier al een paar van mijn favoriete liedjes op dat moment zien, maar hier komen er nog een paar:
Sorry dat de filmpjes in zo'n klein venstertje zijn, maar het lukt me niet om ze groter te krijgen...






Oké, ik moet stoppen. Ik kan zo eeuwig doorgaan...

BLOG
In dit jaar begon ik met mijn blog. En ik vind het zo leuk om te doen! Op 1 januari bestaat mijn blog 4 maanden, zo kort nog maar! En ik heb al heel wat aardige reacties gekregen, mensen die het leuk vinden om te lezen wat ik schrijf en ik ben ergens gastblogger geworden. Zo leuk allemaal! Ik hoop nog heel lang door te kunnen gaan met bloggen, want ik vind het super :).
En precies op 1 januari 2014 (morgen dus) bestaat mijn blog 4 maanden!

2014: EEN NIEUW JAAR MET NIEUWE KANSEN
Ik weet nog niet wat ik ga doen dit jaar, en hoe het gaat worden, maar ik heb er zin in!!



Allemaal een heel happy new year toegewenst!!
Liefs, Isabel





2 opmerkingen:

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!