26-12-13

Favoriete make-up 2013

Ik ga vandaag laten zien wat mijn meest favoriete producten waren van 2013. Ik ben dit jaar pas begonnen met make-up enzo, dus het zijn vooral basis dingen. Maar de dingen die in deze lijst staan heb ik ook erg vaak gebruikt!!




Als eerste de gezichtpoeder van Essence. De letters zijn er al helemaal afgevaagd, want ik gebruikt deze elke dag. Hij is niet erg speciaal ofzo, maar gewoon fijn en lekker goedkoop.


Deze mascara is zo fijn! Ik heb al wat verschillende mascara's uitgeprobeerd, maar deze werkt echt het beste bij mij. Dit is al mijn tweede verpakking. Zo ziet het borsteltje er uit:


Ik hou het meest van dit soort plastic borsteltjes, die maken mijn wimpers het mooiste. En nog een voordeel: deze mascara kost maar vier euro.


Dit is de re-touch light reflecting concealer van Catrice. Wat een naam zeg! Je moet aan de onderkant draaien, en dan komt er bovenaan wat concealer uit. Hij is niet super dekkend, maar wel precies wat ik nodig heb. Prima concealer!


Toen het Catrice Made to Stay inside eye highlighter pen (alweer zo'n lange naam... ) net uitkwam zag ik hem op heel veel blogs langskomen. Na een tijd heb ik hem ook gekocht, en hij is echt heel erg mooi. Hij maakt je blik veel opener. Ik vind dit erg fijn omdat mijn ogen best klein kunnen lijken door mijn bril.


Deze hadden jullie al voorbij zien komen in mijn review, en het is ook echt een favoriet van mij geworden. Hij ruikt heel erg lekker en is makkelijk mee te nemen en te gebruiken. Hij maakt mijn lippen niet speciaal zacht maar geeft wel een heel mooi kleurtje, en dat is de reden dat ik deze heel vaak pak. De naam in trouwens Cherry Me.


Ook deze kennen jullie misschien wel, dit is mijn geweldige Nivea soft. Hij ruikt hemels en werkt super. In gebruik hem al dagcrème maar ook voor andere droge plekjes op mijn lichaam en voor mijn handen. I love it!


Ik vind niet snel een parfum lekker, maar deze twee body mists van Rituals zijn allebei heerlijk. Heel fris en niet te sterk. Vooral de tweede blijft erg lang hangen: als ik hem opspuit net voordat ik naar school ga (iets voor acht) ruik ik hem om twee uur nog steeds duidelijk. Pas na drieën verdwijnt de geur.

En dat waren mijn favorieten van dit jaar alweer. Het zijn eigenlijk alleen maar budget producten, aangezien ik niet het geld heb om allemaal dure dingen te kopen. Ik heb geen favoriete nagellakjes erbij zitten, omdat ik het te moeilijk vind om maar twee of drie lakjes te kiezen. Ik heb gewoon zoveel mooie kleuren die eigenlijk allemaal favoriet zijn :).

Hebben jullie echte favorieten van dit jaar?
Liefs, Isabel






2 opmerkingen:

  1. Leuk artikel! Die body mists van Rituals lijken me heerlijk :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!