11-12-13

Ik wordt gastblogger!

Ik ga iets heel leuks doen, ik wordt namelijk gastblogger!! 
Bij wie? Bij Daniëlle!!



Om de week op zaterdag komt er een artikel van mij op Daniëlle's blog.
Dit artikel zal gaan over iets wat met nagels te maken heeft: een nail art, swatches, hand- en nagelverzorging en dat soort dingen. 
Hier op mijn eigen blog zal ik steeds een soort voorproefje doen met een link naar het gehele artikel op Daniëlle's blog.

Ik heb er nu al heel erg zin in, hopelijk vinden jullie het ook leuk!

Liefs, Isabel

5 opmerkingen:

  1. Ik was door bloglovin aan het scrollen en ik zie op eens mijn banner staan en ik denk HEEEEEY, dat is mijn banner :D, wie zet die nou op z'n blog in een artikel! En toen zag ik de titel :)

    liefs, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd meid x www.sistersandsisters.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat super leuk dat je dat gaat doen zeg! Ik ga haar meteen even volgen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je gastblogger wordt bij haar blog. Als je het leuk vind.. Ik geef 3 ear cuffs weg van Bijou Brigitte!

    Liefs,

    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!