19-12-13

Liebster Award!

Hee allemaal!
Ik ben genomineerd voor de Liebster Award! Ik vind het superleuk en ga daarom nu deze 'tag' voor jullie doen.

Wat is de Liebster Award?
Het is niet echt een award, maar het is een tag. Je beantwoord vragen, stelt vragen en tagt andere bloggers waarvan jij het blog heel graag leest.
Dit zijn de regeltjes:
  • Noem degene die jou heeft genomineerd.
  • Beantwoord de 11 vragen van degene die jou genomineerd heeft.
  • Vertel 11 feitjes over jezelf. (Dit doet niet iedereen maar ik wel)
  • Nomineer 9 bloggers met minder dan 200 volgers en breng ze ervan op de hoogte.
  • Stel 11 vragen aan de genomineerde.
Ik ben genomineerd door Melissa, en dit zijn haar vragen plus mijn antwoorden:

Wanneer en waarom ben je begonnen met bloggen?
Ik ben dit jaar in februarie begonnen met bloggen. Ik lakte heel vaak mijn nagels en wilde dat graag delen met de rest van de wereld :) 
Na een half jaar geblogt te hebben, ben ik met dat blog gestopt en een nieuwe begonnen. Ik wilde niet alleen maar een nail art blog hebben, ik wilde ook over andere dingen bloggen. Vandaar.

Wat vind je zo leuk aan bloggen?
Tja... Best moeilijke vraag! Ik vind het leuk om te delen wat ik heb gedaan, andere mensen een nail art laten zien en uitleggen, zodat ze het na kunnen doen...
En natuurlijk is het altijd leuk als ik een aardige comment krijg, ik kan daar heel blij van worden. Het is heel leuk om te lezen dat andere mensen leuk vinden wat jij schrijft :).

Rode lipstick of winged eyeliner?
Als ik heel eerlijk moet zijn: ik draag het allebei niet.
Ik ben ook pas 13 en om nou met rode lipstick naar school te gaan? 
Een winged eyeliner heb ik nog nooit geprobeerd, al vind ik het bij anderen wel erg mooi staan.

Wat is je favoriete parfum?
Ik ben erg lastig wat parfum betreft. Ik vind bijna alle luchtjes hetzelfde chemisch ruiken. Maar er zijn er wel een paar die ik lekker vind. Bijvoorbeeld die van de Rituals. Dat zijn niet echt parfums maar body mists (is dat het meervoud van body mist?) en die ruiken zo lekker!! En de Eu de Zwitsal. Heerlijk! Ik draag hem eigenlijk nooit omdat ie wel erg naar baby en Zwitsal ruikt, maar hij ruikt zo lekker!! Ook Killer Queen van Katy Perry en One Summer van Calvin Klein vind ik erg lekker ruiken, maar die heb ik zelf niet.




Wat zijn jou voornemens voor het nieuwe jaar?
Ik bedenk eigenlijk nooit een voornemen. Eigenlijk gewoon zo doorgaan als nu, want alles gaat nu wel oké :)

Wie is je grootste inspiratie?
Ehh, dat weet ik niet. Ik heb niet echt een persoon die ik bewonder ofzo, maar Demi Lovato vind ik wel een inspirerend persoon. Ze heeft leuke en mooie muziek en doet altijd wel aardig (ik weet natuurlijk niet hoe ze in het echt is).

Wat is je favoriete nagellak?
Dit is misschien wel de moeilijkste vraag van allemaal! Ik kan eigenlijk echt niet kiezen!
Ik denk dat ik dan toch voor Barry M Ridley Road ga. Dit is een liquid sand lakje en hij is echt prachtig. Het is wel een felle zomerkleur, maar ja, maakt niet uit!





Wat is je droom?
Ik zou willen dat al het geld op de wereld eerlijk was verdeeld, niemand meer honger hoefde te lijden en er nergens meer mensen onnodig sterven door oorlogen.

Dit is niet heel reëel, maar ik zou het wel graag willen.

Welk beroep wil je later uitoefenen/ welk beroep heb je?
Hier heb ik eigenlijk nog geen idee van. Als het maar niet iets met talen is, want dat vind ik niet leuk. Maar verder, ik weet het echt nog niet...

Wat is je favoriete Ben & Jerry's smaak?
Daar hoef ik niet lang over na te denken: Chocolate Fudge Brownie. 
Ik eet bijna nooit Ben & Jerry's, maar als ik het dan eet, eet ik deze. Ik krijg al honger!

Bron.
Hoe ben je op je blognaam gekomen?
Dat is niet heel moeilijk :)
Ik wilde iets wat niet mijn hele blog een thema zou geven, zoals bij mijn oude blog (hij heette mijnnailartblog). Ik was allemaal verschillende namen aan het bedenken, maar veel waren al bezet. Van degene die nog vrij waren vond ik IkbenIsabel de leukste. 

Dat waren de vragen, door naar de 11 feitjes over mij:
  1. Ik vind taal-vakken op school verschrikkelijk.
  2. Ik drink heel veel water.
  3. Ik hou niet van dingen met koolzuur (prik).
  4. Oranje Skittles vind ik het lekkerst.
  5. Ik kan een erg grote vreetzak zijn.
  6. Chocola is niet veilig bij mij.
  7. Ik baal er altijd erg van als de pepernoten weer uit de schappen zijn.
  8. Ik haat toetsen.
  9. Ik hou heel erg van geuren.
  10. Ik luister bijna altijd muziek.
  11. Ik kan heel slecht liegen, ik wordt altijd helemaal rood.
En nu de vragen voor de genomineerde:
  1. Op wat ben je het meest trots van jezelf?
  2. Wat zou je nog heel graag ooit willen doen?
  3. Wat is je favoriete sport?
  4. Nail arts of gewoon één kleurtje op je nagels?
  5. Wat is je favoriete winkel?
  6. Welk van je artikelen vind je het leukst?
  7. Welk make-up product kan je echt niet missen?
  8. Wat is je lievelingsfilm?
  9. Wat is je favoriete feestdag?
  10. Wat is je favoriete stad?
  11. Wie zou je heel graag willen ontmoeten?
En natuurlijk de bloggers die ik nomineer:
  1. Sharon van www.lovely-photography.nl
  2. Marloes van www.beautyjuf.nl
  3. Daniëlle van www.madebydanielle.blogspot.nl
  4. Nadia van www.lekkerbekkiekokenenzo.blogspot.nl
  5. Rosita van www.justasimpleview.nl
  6. Isabel van www.iesabell.wordpress.com
  7. Janne van www.hierisjanne.blogspot.nl
  8. Leila van www.miss-happinez.blogspot.nl
  9. Tess Evea van www.tessevea.nl
Zo, dit is een behoorlijk lang artikel geworden, maar ik vond het heel leuk om te maken!
Liefs, Isabel

4 opmerkingen:

  1. Super leuk,
    Echt heel leuk dat je mij genomineerd hebt, dankje!

    x Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om je antwoorden te lezen! Superlief dat je mij hebt genomineerd :-) Thanks!!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!