17-12-13

Mijn favoriete haarproducten

Een hele lange tijd had ik geen fijne haarproducten. Mijn haar was bijna altijd vet, welke shampoo ik ook gebruikte. Sinds iets van een jaar heb ik eindelijk een fijne en werkende shampoo gevonden, plus ook nog wat andere fijne producten. Ik ga ze vandaag laten zien!







Als eerste deze shampoo. Dit is echt een wondershampoo voor mij, hij werkt zo goed!! Hij is wel best prijzig, iets van 15 euro, en is alleen bij de kapper te koop, maar echt, hij is geweldig :).



Ook deze shampoo is erg fijn. Niet zo goed als die van de kapper, maar deze kost maar iets van 3-4 euro en is gewoon bij de etos te koop. De andere shampoo's van syoss zijn trouwens ook fijn.



In dit reisflesje zit het laatste restje uit de etos huismerk anti-roos shampoo. De shampoo zelf doet niet zo veel, hij maakt mijn haar niet echt schoon, maar hij maakt mijn haar wel roos vrij. Een tijdje geleden had ik echt heel erg last van roos, maar toen heb ik deze shampoo gebruikt en nu heb ik alleen soms nog een soort mini-uitbarsting maar verder is het over. Prima product dus.



Hierboven zie je een spray. Het haalt klitten uit je haar, laat het lekker ruiken en zorgt voor zacht, glad haar. Ik vind dit zo'n fijn spul!! Ik gebruik het bijna altijd na het haren wassen. Deze komt uit een supermarkt in Frankrijk, dus hopelijk is ie ook in Nederland te koop, hij is al bijna op.



Als laatste is dit een haarmasker. Ook deze hebben we ooit eens op vakantie gehaald. Als ik dit masker heb gebruikt, ruikt mijn haar echt heerlijk en is het superzacht. Ik gebruik dit niet zo vaak, maar hij is wel erg fijn. Ook een aanrader!

En dat was het alweer. Ik heb nog geen goede droogshampoo gevonden, de meeste werken niet. Hebben jullie nog tips?

Ik was mijn haar niet elke dag, maar ongeveer eens in de 2-3 dagen. Dit werkt voor mij heel goed, vaker zou ook echt niet hoeven.

Liefs, Isabel




5 opmerkingen:

  1. Lijken me erg fijne producten, vooral dat masker!
    Ik heb je genomineerd voor de Liebster Award :)
    http://www.melfortune.blogspot.be/2013/12/liebster-award-2-3-4-5-6.html#more
    x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, hij ruikt ook zo lekker! En bedankt voor de nominatie :)

      Verwijderen
  2. Die twee gliss kur producten verkopen ze allesinds in België dus ik denk in Nederland ook wel ;-) x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haarmaskers vind ik altijd zo fijn! Heb je al droogshampoo uitgeprobeert? Dat is wat beter dan elke keer je haar wassen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om te zien! Lijken me heerlijk, verzorgende producten.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!