28-12-13

Mijn kerstoutfits

Hee allemaal! Hopelijk hebben jullie een leuke kerst gehad, ik in ieder geval wel :) Ik ga jullie vandaag mijn outfits laten zien die ik aan heb gehad, en ook nog de make-up enzo.

Eerste kerstdag:

Sorry voor de onscherpe foto...
Op eerste kerstdag had ik mijn kattenjurkje van de H&M aan. Niet heel kerstig, maar wel leuk. Mijn zus had mijn haar gekruld. Aan make-up had ik alleen wat oogschaduw, mascara en het huidskleurige oogpotloodje van Catrice op, en natuurlijk concealer, poeder en wenkbrauwpotlood. Ik had een beetje haast, dus heb ik snel met mijn mobiel een foto gemaakt. Hij is niet heel duidelijk, maar hier komt ie alsnog:



En op mijn nagels had ik de kerstman, zie hier het gehele artikel daarover.



Tweede kerstdag:
Hier had ik een strak rokje aan, plus een simpel shirtje en een maillot. Mijn krullen waren een beetje uitgezakt, en ik vond ze zo mooi zitten!



Ik had gewoon een hele basislook gemaakt: concealer, poeder, wenkbrauwpotlood en mascara. Eigenlijk wat ik ook altijd naar school draag. Ik had gewoon niet zo zin in veel make-up :).

Op mijn nagels zat nog steeds de kerstman nail art.
Ik had ook deze ring om:


Ik vind deze zo mooi!! Ik kocht hem vorige week bij de accessorize, en sindsdien heb ik hem elke dag gedragen.

En dat was het alweer! Ik heb niet echt spannende looks gedragen, gewoon lekker simpel en makkelijk. Het was heel gezellig met mijn familie, lekker gegeten en gekletst :)

Liefs, Isabel

PS: let alsjeblieft niet op de slechte kwaliteit foto's, ze zijn snel met mijn mobiel gemaakt omdat we weg moesten, en het weer was erg grauw.

4 opmerkingen:

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!