10-12-13

Mijn sinterklaas cadeautjes

Vorige week donderdag (met mijn ene opa en oma) en zaterdag 
(met mijn andere opa en oma + oom en tante en neef en nichten) heb ik sinterklaas gevierd!! Natuurlijk kreeg ik ook cadeautjes, en die ga ik nu aan jullie laten zien.







Als eerste heb ik een cadeaubon van de H&M gekregen. Hier ben ik heel blij mee, cadeaubonnen zijn altijd welkom!


Nog een cadeaubon! Deze is van de Etos. Hij zat heel leuk verpakt met twee proefmonstertjes en een liquid eyecream van etos huismerk. Erg leuk!



Ik kreeg ook deze body mist van de Rituals, in de geur Yin: Organic white lotus & yi yi ren. Ik wilde deze heel graag hebben, en hij stond ook bovenaan mijn verlanglijstje, en nu heb ik hem! Ik ben er heel blij mee en hij ruikt zo lekker!


Dit is iets wat ik niet had gevraagd, maar ik ben er wel erg beniewd naar. Het is de wellaflex mousse voor volume. Ik had nog geen mousse dus ik ga deze snel een keer uitproberen.


Nog iets wat ik niet had gevraagd, maar wat ook leuk is: de HOI scheurkalender van 2014.


En nog een bon! Dit is een bioscoop bon. Nou ja, het is een envelopje waar bioscoopbon op staat en 10 euro in zit. Anders kwam er weer een paar euro verzendkosten als je de bon wilde bestellen :)


Ook kreeg ik deze schattige geurkaars. Hij ziet er superleuk uit en ruikt heel fris. Hij staat al tussen mijn andere kaarsen!

Als laatste kreeg ik iets wat ik ben vergeten op de foto te zetten: een goud nagellakje van Pieces. Een erg mooi lakje, komt waarschijnlijk nog een review van.

En dat waren mijn cadeautjes! We deden het zonder surprises, gewoon alleen met cadeautjes. Zo doen we het eigenlijk altijd. 
Ik ben heel erg blij met alles wat ik heb gekregen, dankjewel sinterklaas :)

Liefs, Isabel

9 opmerkingen:

  1. wat heb je allemaal leuke dingen gekregen zeg! Die body mist is echt heel fijn :D Ik ben je gaan volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke cadeautjes vooral cadeaubonnen doen het altijd goed, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kadootjes en leuk blog! :D ik volg je nu via bloglovin! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke cadeautjes heb je gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke en handige cadeautjes! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!