24-12-13

Santa Claus nail art

Nog net op tijd: een kerst nail art! Het spijt me, ik wilde hem eerder al maken maar ik had echt geen tijd. 

Ik heb een kerstman gemaakt. Hij ziet er erg leuk uit, maar is erg simpel om te maken. Win-win dus!




Deze lakjes heb ik gebruikt:


  • Essie, Skirting the Issue
  • Hema, nummer 06
  • Koh, nummer 33
  • Maybelline, Blackout
  • Golden Rose, naamloos
  • Dottingtool van Maybelline
HOE MAAK JE HEM?


Als eerste lak je het bovenste gedeelte van de nagel rood. Dit wordt de must van de kerstman.


Dan neem je de dottingtool en de witte nagellak. Zet een randje stippen tegen het rode, en ga dan langs de zijkanten naar beneden. Aan de onderkant van de nagel maak je een grote baard. Zorg dat je ook goed de randjes meeneemt, het maakt niet uit als je dan een beetje langs je nagels knoeit (zoals ik...), dit kan je later weer weghalen met een wattenstaafje en wat remover.


Zet met zwart nog twee ogen en met roze de neus, en dan is de kerstman af!

Je kan op al je nagels deze kerstman maken, maar ik heb ervoor gekozen om de andere nagels donkerrood te lakken. Dit was het eindresultaat:



Ik vind het een schattige nail art, en ik ben best tevreden met het resultaat.
Liefs, Isabel

PS: Later heb ik er nog een hele leuke gouden top coat overgedaan, en dat zag er zo uit:



Ik vind dit de nail art echt afmaken! 
Op de foto is het minder mooi dan in het echt, elke keer als ik naar mijn nagels kijk denk in: aah ze zijn zo mooi, haha!

Oh, en fijne kerst iedereen!!


6 opmerkingen:

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!