03-12-13

Simpele sinterklaas nail art

Het is alweer een tijd geleden dat ik een nail art maakte, ik had het nogal druk. Ook nu heb ik niet zo veel tijd, en daarom is deze nail art erg handig.
Hij is heel simpel en snel te maken, maar ziet er superleuk uit!! En hij is in sinterklaas thema, want overmorgen is het al vijf december.



Wat heb je nodig?

  • Een rode nagellak: OPI, First Date at the Golden Gate.
  • Een gouden nagellak: onbekend merk.
  • Een topcoat: Etos topcoat.
  • Een rood steentje: Ebay.
  • Een dottingtool: Maybelline nail art setje.
  • Een nail art kwastje: Maybelline nail art setje.



Zo maak je de nail art:


Als eerste lak je je nagels rood. Dit is First Date at the Golden Gate van OPI, heel erg mooi lkleurtje.


Dan maak je met het nail art kwastje een goud kruisje op elke nagel.


Bij je ringvinger maak je het kruisje dikker. Dan pak je de dottingtool en dip je die in de top coat. Zet een stip op het midden van het grotere kruis. Pak gelijk het rode steentje en druk die in de nog natte stip top coat.


En dit is het resultaat! Ik vind het er erg leuk uitzien, en super sinterklaas achtig! Mijn kruisjes zijn niet heel recht, mijn hand trilde nogal, maar dat maakt niet zo uit, het ziet er als nog leuk uit. En het is heel simpel!

Hebben jullie nog een leuke sinterklaas nail art gemaakt?
Liefs, Isabel.

4 opmerkingen:

  1. Wat jammer dat ik dit nu net te laat ziet! Ik zal hem onthouden voor volgend jaar. Of ga je er nog één voor de kerst maken??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik ben wel van plan een kerst nail art te gaan maken :)

      Verwijderen

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!