09-01-14

Antwerpen!

Al een paar jaar gaan we ergens in begin januari naar Antwerpen om te shoppen. Ook dit jaar gingen we, op 3 januari. Er is dan altijd heel veel sale en dat maakt shoppen veel leuker :).
Lees verder voor een mini-shoplogje!


Als eerste ben in in de River Island geweest. Niet voor de kleren, maar omdat ik wist dat ze daar Barry M verkopen. Ik wilde heel graag nog een liquid sand lakje van Barry M,  en dat is gelukt!



Het is het lakje Duchess geworden. Ik kon amper kiezen, ze waren allemaal zo mooi! Uiteindelijk werd het toch deze, en ik ben er heel erg blij mee! Hij kostte 5 euro.


Ook kocht ik deze schoenen van Vans. Ik vind het altijd heel lastig om schoenen te kiezen, maar bij deze was de keuze snel gemaakt :)
Ze waren in de sale en ze paste perfect en het is een hele mooie kleur. 
Het zijn wel de dunne Vans, ze zijn dus niet echt warm, maar ja, dat maakt niet uit.
De kleur van de schoenen is Tawny Port, een hele donkere bordeaux rode kleur.

En dat was het al, weinig hè? Ik zag verder nergens leuke dingen die ik ook nog echt nodig had of die in mijn maat waren. Het was allemaal net niet leuk.

Dit was mijn mini-shoplogje, hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen.
Liefs,
Isabel

8 opmerkingen:

  1. Ik heb die schoenen ook, haha :) Leuk! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke mini-shoplog ^^ Ik ben ook eindelijk een keer in Antwerpen geweest, geweldig :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat het weinig is maakt niet uit, als je er maar blij mee bent :) Mooi nagellakje, ik ben echt fan van die texture nagellakjes. En die Vans zijn echt mooi, de combi van die bordeaux kleur met zwart vind ik heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De liquid sand nagellak van Barry M is echt goed hé!
    Ik was vandaag naar de solden gaan kijken (ik woon in Antwerpen :)) en ik vond het maar teleurstellend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk mini shoplog, ik vind je schoenen heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super gave schoenen! Ik ben jaloers!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!