11-01-14

Barry M. Duchess (liquid sand)

Jullie hadden in deze shoplog al kunnen lezen dat ik bij de River Island het lakje Duchess had gekocht. Vandaag laat ik zien hoe prachtig dit lakje is!




Het lakje komt van het merk Barry M. Dit is in Nederland (en denk ik ook in België) alleen in de River Island of op internet te koop. Toen ik de liquid sand collectie van Barry M had gezien, wist ik meteen dat ik er daar een van wilde hebben. Toen ik in Antwerpen de River Island zag, ging ik er gelijk naar binnen en ik liep (na even zoeken) regelrecht naar het Barry M schap. Niet alle lakjes van deze collectie verkochten ze hier, maar misschien was dat ook maar beter, want ik koch echt niet kiezen welke ik wilde hebben. 
Het liefst had ik ze allemaal meegenomen, maar uiteindelijk heb ik er toch eentje gekozen die ik het mooist vond. En dat was Duchess. De betekend (volgens google translate) hertogin. De hele collectie heeft dit soort koninklijke namen, heel leuk. Maar genoeg hierover, ik ga het lakje laten zien.



Het lakje heeft een heel fijn kwastje waar je makkelijk mee kan lakken. Verder is er niet zoveel over te zeggen, gewoon prima.

Pas op, hier komen een heleboel foto's!







Het lakje is zo mooi!! Echt prachtig. Je voelt de liquid sand structuur ook heel erg.
Omdat het een liquid sand lakje is droogt hij heel snel, na 5 minuten is je nagellak al helemaal droog. Ik vind dit echt heel fijn, dan kan ik snel een volgend laagje doen en hoef ik niet heel lang stil te zitten om alles goed te laten drogen. 
Ik had wel drie (dunne) laagjes nodig om de lak goed dekkend te maken. 
Het lakje kostte 5 euro.
Hij blijft zo'n twee dagen op mijn nagels zitten. Dit is niet superlang maar nagellak gaat er sowieso heel snel af bij mij, dus dit is wel een gemiddelde houdbaarheid.

Al met al vind ik het lakje echt geweldig, en ik raad hem ook iedereen aan die van glitters en een structuur houd.
Liefs,
Isabel



6 opmerkingen:

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!