14-01-14

De ABC-chrome tag

Ik zag deze tag al op verschillende blogs voorbijkomen, en ik vind hem heel leuk om te lezen. Vandaar dat ik hem ook ga doen!
Als je google chrome gebruikt weet je wel dat er als je een letter intypt dan de Url van je meest bezochte site verschijnt. Bij deze tag is het de bedoeling dat je van elke letter opschrijft welke site er bij jou komt bij die letter. Lees verder om te zien welke dat bij mij zijn!



A-www.aboutmystyle.com
Over deze site heb ik al wel eens wat vertelt, maar even in het kort: elke 24 uur verschijnt er een nieuw thema waarin je een foto kan uploaden. In de sitebar hier rechts zie je ook een plaatje waarop je kan klikken om naar mijn account te gaan.

B-www.bloglovin.com/www.blogger.com
Deze verschilt vaak. Op een dag dat ik veel aan het bloggen ben is het blogger.com, maar op andere dagen meestal bloglovin.com. Ik denk dat jullie van beide wel weten wat het is :).

C-www.c**.itslearning.nl
De itslearning van mijn school :).

Dit is een blog die vele van jullie wel zullen kennen. Ik heb er laatst een keertje gekeken, maar blijkbaar zijn er verder geen site's met de D die ik bezoek.

Ook dit heeft denk ik geen uitleg nodig, haha. Hier kijk ik soms of er nog wat leuke aanbiedingen zijn in de etos.

Hier heb ik facebook, wat waarschijnlijk veel van jullie zullen hebben bij de F.

Als iemand een comment heeft geplaatst op een artikel van mij, krijg ik daar een mailtje van op mijn gmail. Vandaar dat deze hier staat. Ik gebruik mijn gmail niet voor mijn andere e-mails.

En hier is hotmail! Ik gebruik hotmail voor eigenlijk al mijn e-mails.

Bij de I mijn eigen blog, haha. Ik check vaak of alles nog goed gaat enzo, ik wil natuurlijk niet dat iets niet goed online is gekomen.

Dit is de site om je voordeelkaart van de Kruidvat te activeren. Ik ben een keer naar de site gegaan om dit te doen, maar ben het toen weer vergeten. M'n voordeelkaart ligt hier nu nog steeds, ongeactiveerd...

Nog meer Kruidvat! Net als bij etos.nl kijk ik hier soms of er nog nieuwe aanbiedingen zijn.

Op deze site kan je allemaal films kijken. Zorg wel dat je weet waar je op moet klikken, want anders kom je op site's waar je liever niet wilt zijn...

Ik ben gastblogger bij Daniëlle en kijk soms even of er nog nieuwe comment op mijn artikel geplaatst zijn.

N- niets
Bij de N heb ik helemaal niets, ook niet om in te vullen hier dus.

Ook dit is een blog die ik een keertje heb bezocht, en nu bij mijn meestbekeken site met de O staat omdat dit de enige is.

P- niets
Ook bij de P heb ik helemaal iets!

Bij de Q heb ik wel iets, dat had ik niet verwacht! Ik vind dat Q-music wel leuke muziek heeft dus soms zet ik via mijn laptop de radio aan.

R-rooster.***.nl/...
Dit is het rooster van mijn school. Achter de .nl staat nog een heleboel, maar omdat ik jullie de link toch niet ga geven heb ik geen zin om dat allemaal op te schijven.

Het abbonement van mijn mobiel is van Simyo, dus ik kijk soms op de site om te zien hoeveel ik al heb verbruikt die maand.

Oeps, google translate... Als ik het wil gebruiken typ ik altijd googletranslate.nl, maar dan schakelt hij gelijk door naar translate.google.com. 

Op verschillende blogs had ik unboxingvideo's met snoep van deze site gezien, dus ik wilde wel kijken wat ze nog meer verkochten. Het is een site waar ze allemaal buitenlands snoep en drinken verkopen.

V-niets
Helemaal niets hier!

Dit is een hele handige site waar van bijna alle mogelijke boeken de woordlijsten staan ingevoerd. Je kan ze dan overnemen op WRTS om te overhoren. Meestal voer ik woordjes zelf in, omdat je dan ook al wat leert. Maar bij Grieks kan ik dat niet want ik heb geen Grieks toetsenbord. Dan is deze site heel erg handig!

X-niets
Dit was al te verwachten, ook bij de X heb ik niets.

Waarschijnlijk heeft iedereen dit bij de Y: youtube!! Ik hou heel erg van youtube!

Dit is een blog van een Engels meisje. Ze maakt ook veel filmpjes op youtube en die vind ik vaak erg leuk, vandaar dat ik ook wel eens op haar blog kijk.

En dat wat het, de ABC-chrome tag!
Liefs, Isabel

6 opmerkingen:

  1. Wat een grappige tag! Ik was aboutmystyle al weer vergeten, bedankt voor de reminder!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk, leuke sites bezoek je :) Zoella is echt heel erg gaaf :)

    liefs,
    Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke tag :D Deze ga ik ook nog wel een keer doen denk ik ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke tag! Ga ik ook eens doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi ik stalk je.
    ZOELLA HÈ IK ZIE WAAR JE MEE BEZIG BENT MWHUHAHAHAHDHAHAHA
    waarom vertel je eigenlijk niet op welke school je zit
    Je weet vast al wie ik ben hihi
    bye baby

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!