25-01-14

Matte ombre nails

Ik heb weer een nail art voor jullie! Het is een ombre nail art, dat kennen jullie waarschijnlijk wel, maar dan met een matte topcoat. Ik was zelf niet helemaal tevreden met het resultaat, maar ik ga de nail art alsnog aan jullie laten zien, gewoon als inspiratie :).




Wat heb ik gebruikt?

  • Kiko, Magnetic nail lacquer nummer 9
  • Maybelline, Lavender Lies
  • Miss Sporty, nummer 25
  • Primark, matte topcoat
  • Sponsje (schuursponsje of make-upsponsje.


Neem als eerste de spons. Lak drie strepen onder elkaar. Dit is een beetje lastig uit te leggen, kijk maar gewoon op de foto hierboven :).
Nu moet je de spons op je nagels duwen. Niet te hard, dan verpest je het effect. Bij mij was één laagje niet genoeg, dus ben ik overal nog een keer overheen gegaan. Als je merkt dat er niet genoeg nagellak meer op de spons zit, lak je er gewoon een nieuw laagje op.


Als je al je nagels hebt gesponst (bestaat dat woord?) ziet het er echt heel lelijk uit. De nagellak zit meestal ook helemaal rond je nagels, zoals bij mij. Haal dit snel weg, voordat het al opdroogt. Anders wordt het heel lastig om de nagellak weg te halen.


Als de nagellakresten weg zijn, krijg je ongeveer zoiets. Al veel beter :).
Ik wilde nog wat extra's, en in plaats van een normale topcoat, nam ik een matte. Dat leek me erg gaaf!




Hmm, het viel toch een beetje tegen... Ik weet niet waarom precies, maar nee, ik ben er niet helemaal tevreden mee. Wat vinden jullie van deze nail art?
Liefs, Isabel



2 opmerkingen:

  1. Mooi resultaat, ik vind ombre er altijd zo gaaf uitzien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het er redelijk goed uitzien.
    Misschien moet je plakband rond je vingers doen zodat het er niet op komt?
    Ik zou het niet beter kunnen alleszins :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!