30-01-14

Meest geluisterde nummers januari 2014

Een nieuwe rubriek: meest geluisterde muziek! Ik luister erg veel muziek, en welke liedjes ik luister verschild heel vaak. Daarom ga ik vanaf nu elke keer aan het einde van de maand vertellen welke nummers ik het meeste heb geluisterd. Veel luisterplezier!


Demi Lovato, heart by heart
Ik vind dat Demi Lovato in het algemeen hele leuke muziek heeft, maar vooral dit liedje heb ik deze maand heel veel geluisterd. Het is een liedje uit de film The mortal instruments city of bones. De film zelf heb ik niet gezien, maar dat wil ik nog wel, ik ben erg benieuwd of hij leuk is. 



Katy Perry, unconditionally
Katty Perry heeft meestal wel grappige liedjes, maar niet echt liedjes die ik aan een stuk door blijf luisteren. Maar deze, unconditionally, is wel heel erg goed.



John Legend, all of me
Dit vind ik echt een heel erg mooi liedje. Vooral aan het begin van de maand luisterde ik deze aan een stuk door. 




Christina Aguilera, we remain
Weer een liedje uit een film! We remain komt uit de nieuwe Hunger Games, Catching Fire. Ik vind dat dit liedje echt kracht heeft, heel mooi.




Zara Larsson, Uncover
De andere liedjes die je hierboven ziet, zijn pas kort uit, maar dit liedje is al ietsje ouder. Ik weet niet meer hoe ik bij dit liedje ben gekomen, maar ik vind het een heel leuk liedje.




James Arthur, Impossible
Ook dit is een heel mooi liedje. James stem klinkt heel mooi en ook de tekst is mooi. Niets in onmogelijk :).



Alex Goot, It Girl
Als laatste is dit een cover, gemaakt door Alex Goot. Hij heeft nog veel meer covers, moet je maar eens kijken op youtube of spotify. Ik vind dit een heel vrolijk liedje, leuk om te luisteren.

Oeps, dat waren toch best veel liedjes. Wat hebben jullie veel geluisterd deze maand?
Liefs, Isabel



2 opmerkingen:

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!