21-01-14

Nagellak stash

De afgelopen tijd is mijn nagellak stash erg gegroeid, oeps... Het leek me wel leuk om jullie al mijn nagellakjes te laten zien. Ik heb al mijn nagellak gepakt, oude en stroperige lakjes weggegooid, alles op merk gesoorteerd en foto's gemaakt. Lees verder om alles te zien!!





Hierboven zie je hoe de lade er eerst uitzag. En dit is nog niet eens al mijn nagellak, ik heb ook nog een plankje met mijn mooiste en duurdere lakjes. Onder deze lade met nagellak heb ik ook nog een hele la vol met nail art spulletjes.

Eerst heb ik alle lakjes bekeken en oude en stroperige nagellak eruit gehaald. Deze lakjes heb ik weggegooid:



Nog best wat!!

Oke, nu komen hier alle lakjes op merk gesorteerd:

Maybelline




Zoals jullie kunnen zien vind ik de Color Show lakjes erg fijn :)
Klik hier voor een review van Wine Shimmer, dat is het derde lakje op de bovenste foto.

Primark



De twee bovenste lakjes komen uit een setje om schoolbord nagels mee te maken. De twee daarnaast horen ook bij elkaar. Degene links op de onderste foto hoort bij een cariar lakje en de laatste twee zaten in een schattige set met nog twee mini's, maar die heb ik een tijdje geleden weggegooid omdat ze uitgedroogd waren.

De Primark nagellakjes zijn erg goedkoop, maar ik vind de geur ervan erg gek. Hebben jullie dat ook?

Essie


Essie vind ik een heel leuk merk, maar hier ga ik nu niet meer over vertellen want binnenkort komt er een artikel met alle swatches van mijn Essie lakjes!

Barry M


Deze lakjes van Barry M hebben allemaal leuke effecten. Over de eerste heb ik een review geschreven. De andere drie komen uit Londen, dus daar heb ik ook nog leuke herinneringen aan.

Aldi


Dit zijn vijf magnetische lakjes. Ze komen van de Aldi, en ik heb er ooit een review over geschreven.

Essence


\
Het eerste lakje van Essence wat je hier ziet is de gold topper, dit is een dupe van OPI the man with the golden gun. Daarnaast staan een basecoat en een cracking top coat. Helemaal links zie je een zilver glitterlakje met een nail art kwastje. Op de foto daaronder zie je het lakje Miss Universe en het liquid sand lakje genaamd Here's my number. Op de voorgrond ligt een lakje wat ik al heel lang heb: een dubbellakje met een groene en een glitterkleur.

H&M


Van de H&M heb ik maar drie nagellakjes. De eerste is een soort zeemeermin groene kleur, heel mooi. De middelste is een basic blauwe kleur en het lakje rechts in een glow in the dark topcoat, maar jammer genoeg werkt hij niet. Geen aanraden dus...

Miss Sporty


Deze twee lakjes heb ik al erg lang: een zwarte breeknagellak en een normale paarse kleur. Sorry trouwens voor de gekke zwarte vlek op de foto, ik weet niet waar die vandaan komt want er zat niets op de lens. Het is op meerdere foto's, erg gek.

Hema


Van de Hema heb ik ook een aantal lakjes. De oranje en rode kleurtjes zaten in mijn sinterklaassurprise op school. De meest rechter is al erg oud. Vroeger heette het make-up merk van Hema Miss Helen, en dit lakje is daar nog van.

Etos



Van de Etos heb ik een paar normale lakjes, en verder nog een hele boel mini's die je ooit gratis kreeg. Ik heb nu dus twee witte, twee groene en drie gele mini lakjes, maar ik gebruik ze wel soms voor nail arts, vandaar dat ik ze bewaar. 

Pieces


Dit zijn twee lakjes van de Pieces, hier heb ik eigenlijks niets over te zeggen :)

Mavala


Deze twee lakjes van Mavala kreeg ik van een vriendin voor mijn verjaardag. Het etiket van de rechter is wat beschadigd, maar het zijn twee hele fijne lakjes! Mavala is bij de Douglas te koop.

Bourjois


Deze twee lakjes van Bourjois zijn ook erg fijn. Klik hier om een nail art met de donkerpaarse lak te bekijken.

OPI


Over deze set van OPI heb ik al een keer een review geschreven, en die kan je hier lezen. Ook heb ik met de rode kleur een nail art gemaakt.


l.A Color

Deze drie lakjes met nail art kwastjes zijn eigenlijk van mijn zus, maar ik mocht ze ook gebruiken, dus vandaar dat ze nu bij mij staan.

Overige


Dit zijn een aantal verschillende merken, waar ik maar één lakje van heb. Van links naar rechts: een magnetisch Kiko lakje, een lichtroze lakje van Koh, een witte nagellak van Golden Rose en een zilveren DA nagellak. Met deze laatste heb ik ooit een nail art gemaakt, die kan je hier zien.


Het meest linker lakje wat je hier ziet komt uit Londen, hij is erg mooi en fijn. Daarnaast staat een Pupa lakje, die heb ik ooit gratis gekregen. Het nagellakje rechts is van Alessandro, deze is echt al heel oud.


Nog meer overige lakjes :). Misschien denk je, wat is dat voor vreemd bloemvormig flesje, maar dat is mijn allereerste nagellakje. Ik vind hem te leuk om weg te gooien, haha. In het midden staat een nude kleurtje uit een French Manicure setje. De andere lakjes uit deze set waren erg slecht, dus die heb ik weggegooid. Dit is de enige die ik ervan heb bewaard.
Het laatste lakje bij deze overige is wel heel erg overig, want er zit geen etiket op en ik weet zelf ook niet meer waar deze vandaan komt...

In totaal zijn dit 84 lakjes. Hmm, toch best veel... Ach, ik heb er veel plezier van, dan mag het toch wel?
Zo ziet mijn stash er nu uit:


Een stuk beter, al zeg ik het zelf.
Hoeveel nagellakjes hebben jullie?
Liefs, Isabel.




6 opmerkingen:

  1. Wow super veel! Ik heb maar een paar potjes haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke stash! Ik vind het altijd zo leuk als ik aan nagellakjes een speciale herinnering heb dus 'oh ja, die heb ik toen daar gekocht' of 'oh ja, en toen had ik die nagellak op'. Op een of andere manier weet ik van bijna elk nagellakje (ik heb er ongeveer 80 :o ) waar ik heb gekocht heb en zo haha, dat soort dingen onthoud ik, Ik weet het, beetje raar.

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt al best een grote collectie verzameld! Ik weet eigenlijk niet hoeveel lakjes is nu heb maar niet zoveel als jij gok ik. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke stash! Wat heb je veel en mooie lakjes! Ik vind dat bloemvormige potje echt heel cute! :)

    X Janne

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!