13-01-14

Online bubbeltjes plastic

Vinden jullie bubbeltjes plastic ook altijd zo leuk? Ik vind het altijd zo grappig om alle bubbeltjes te laten knappen, en waarschijnlijk ben ik niet de enige :)
Ik heb nou iets heel grappigs gevonden: online bubbeltjes plastic!




Je kan op elk bubbeltje klikken om hem te laten knappen. Als je daar te lui voor bent kan je ook op Manic Mode klikken. Dan knapt elk bubbeltje al als je er alleen maar overheen gaat met je muis. Als het bubbeltjes plastic knapt dan hoor je ook echt zo'n knap geluidje. Heb je alle bubbeltjes geknapt? Klik dan op Fresh Sheet, dan kan je weer opnieuw beginnen.
Ik zet hem vaak op de Manic Mode, dat gaat een stuk makkelijker. Het is ook leuk om dit op je mobiel/tablet te doen, want dan heb je touch screen.
Waar kan je het online bubbeltjes plastic vinden? Op www.3fm.nl/relax!





Dit is gewoon even een extra artikel tussendoor, morgen komt er weer een normaal artikel online hoor :). Maar ik vond dit zo grappig dat ik het wel moest delen.
Liefs, Isabel

4 opmerkingen:

  1. Haha, echt bubbeltjes plastic is bij mij niet veilig! Echt grappig!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahaha...wat een heerlijk nutteloze tijdsverspilling :)
    Kan leuk zijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!