19-01-14

Quotes on Sunday #21

Zondag, dus weer tijd voor vijf quotes!!





In Antwerpen waren we in een klein winkeltje met allemaal verf, glitters, stempels, papieren en dat soort spulletjes. Op een kast stond dit bordje. Ik vind het een hele grappige quote, en nu ook met een leuke herinnering.



Deze quote vind ik erg mooi. Voor degene die niet zo goed in Engels zijn, er staat: Vergelijking is de dief van geluk.
Dat wil zeggen dat je niet zoveel moet vergelijken, daar wordt je niet gelukkiger van. En daar ben ik het helemaal mee eens.


Welke van deze vijf vind jij de mooiste quote?
Liefs, Isabel



3 opmerkingen:

  1. Ik hou van quotes! Die van die comparation vind ik het mooist!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie quotes! Ik vind ze allemaal erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie quotes, leuk om te zien! x

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!