22-02-14

Beautyproducten voor een paar dagen weg

Als jullie dit lezen ben ik net terug van een aantal dagen Barcelona. Ik was net aan het inpakken, en bedacht me dat het me leuk leek te laten zien wat ik meeneem die paar dagen. We gaan met het vliegtuig, dus ik kan maar een beperkt aantal dingen meenemen. Van de vakantie zelf zal waarschijnlijk nog een verslagje online komen, maar aangezien ik nu nog niet eens vertrokken ben weet ik dat nog niet zeker :).




Als eerste deze standaard dingen. Links zie je mijn shampoo, overgegoten in een klein flesje. Daarnaast staat een mini deo en rechts staat mijn Nivea Soft. Die kan ik gebruiken voor mijn gezicht, maar ook op de rest van mijn lichaam. Handig! Ik ben vergeten mijn zeep op de foto te zetten, maar dat is ook gewoon zo'n klein flesje.




Deze doekjes had je al in mijn shoplog kunnen zien. Het zijn waterproof reinigingsdoekjes voor het gezicht. Dit pakje gaan mijn zus, mijn moeder en ik alledrie gebruiken, lekker makkelijk.


Dit is alle make-up die ik meeneem, echt alleen de basisproducten: wenkbrauwpotlood, mascara, concealer, poeder, lippenbalsem en de rode babylips voor een leuk kleurtje op mijn lippen.


Niet heel speciaal: tandpasta en een tandenborstel.


Als laatste deze twee dingen voor mijn nagels: een vijl en een nagelknippertje.

Ik neem niet heel veel mee, maar dat kan ook niet in het vliegtuig. Ik heb er in ieder geval heel veel zin in, jullie lezen in een verslagje nog wel hoe het was!

Liefs, Isabel.

1 opmerking:

  1. Leuk om te zien! Nivea lipbutters zijn echt fijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!