13-02-14

Fashion Wishlist

Ik kom heel vaak op blogs en site's als weheartit en wanelo hele leuke kledingstukken tegen. Het zijn niet altijd dingen die ik ook werkelijk zou dragen, maar ik vind het wel heel leuk om er naar te kijken. Vandaag laat ik jullie mijn favoriete dingen zien, die ik zelf ook wel zou willen hebben.


Bron.


Dit shirt vind ik echt heel schattig. Ik weet niet of dit in Nederland ergens te krijgen is, maar zo ja, dan wil ik hem echt kopen!


Bron.
Deze trui vind ik erg grappig. Ik zag dat hij van de Forever 21 komt, wat ik eigenlijk wel jammer vind omdat S daar de kleinste maat is en dat te groot voor mij is.


Bron.
Dit rokje vind ik echt heel schattig. Waarschijnlijk iets te schattig om zelf te dragen, maar toch vind ik dit een superleuk rokje.


Bron.
Dit shirt is echt heel grappig. De vormen zijn niet heel mooi, maar de flamingo is wel erg leuk.


Bron.
Dit jurkje is zo leuk!! Het onderstukje is wel erg kort, maar als nog: hoe leuk is dit jurkje?!


Bron.
Van bijna alles op deze wishlist weet ik dat ik het nooit zal hebben, maar bij deze is het anders. Hij komt namelijk gewoon van de H&M, en kost maar 15 euro! 


Bron.
Ook dit rokje komt van de H&M en kost 15 euro. Ik vind de bloemetjes erg leuk, en door de plooitjes valt het rokje (denk ik) ook erg mooi.

Bron.
Als laatste alweer een rokje. Dit is weer een plooirokje, maar dat met vogels erop. Ik zou dit rokje heel graag zelf hebben, maar ik heb geen idee waar ie te koop is...

Dit was pas een klein deel van alle leuke kledingstukken die ik wel zou willen hebben, haha. Hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen :).
Liefs, Isabel.

4 opmerkingen:

  1. Leuke spullen! Die trui van de F21 kun je ook oversized dragen, als S te groot is. En dat rokje van de H&M valt heel mooi, ik heb 'm zelf in het rood/paars!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kleren!! Vooral de tweede trui is heel leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke dingen! Zouden ook zomaar wat items hiervan op mijn wishlist kunnen staan! X, Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  4. die top met wimpers is echt gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!