25-02-14

Foto's Barcelona

Vorige week had ik vakantie en zat ik van maandag tot en met vrijdag in Barcelona! Ik heb het heel erg naar mijn zin gehad, en ik ga jullie een aantal van de foto's die ik heb gemaakt laten zien.












Deze foto's het ik vanuit het vliegtuig gemaakt. Vooral de tweede vind ik erg gaaf, zo boven de wolken.


Op een markt kwamen we een stalletje tegen waar allemaal snoep werd verkocht, maar dan heel groot. Ik koos een gummybeertje, en je ziet hem hierboven in vergelijking met de hand van mijn zus en een normale dropveter. Vrij groot dus!





Ons appartementje zat bijna tegenover het strand, heel leuk. We zijn dan ook meerdere keren op het strand geweest. Het was niet warm genoeg om te zwemmen, maar omdat we toch graag even in het water wilde zijn we er met onze voeten ingegaan. Maar toen kwam er een golf die we niet hadden gezien, en waren onze broeken redelijk nat. Even later stonden we op een ander stukje, en toen kwam er een best hoge golf en mijn zusje viel, dus de hele golf kwam over haar heen. Mijn zus en ik waren ook erg nat geworden, maar we konden/kunnen er allemaal wel om lachen, het was eigenlijk ook best grappig :).


We hebben best veel gewandeld, hier kwamen we langs de haven.


En hier liepen we op een beroemde plek waar ik de naam van ben vergeten.


Churros!!


Dit poster hing in een leuk cafeetje: Alles is goed als het maar van chocola gemaakt is. Ik vond hem erg grappig, vooral omdat je erboven een grote handgranaat van chocola ziet. 

Om even in de chocoladesfeer te blijven: ik ben ook naar het chocolademuseum geweest!


Dit waren de tickets: mini reepjes chocola. Heel erg leuk bedacht.
In het museum werden een aantal dingen over chocola uitgelegd, maar er waren vooral heel veel beelden van chocola. Hier komen de leukste:





 Sorry voor de weerspiegeling in de foto's, om alle beelden stond een stolp dus dat maakte het fotograferen wat lastiger.


Als laatste nog een selfie op het strand, met palmbomen op de achtergrond. Mijn ogen kneep ik dicht tegen de zon, wat er wel een beetje stom uitziet, maar dat maakt niet uit. Het is beter dan geen zon :).

Ik vond het heel erg leuk in Barcelona! Ik zou zo weer terug willen, lekker shoppen, naar het strand gaan... en genieten van de zon.
Ik heb natuurlijk ook geshopt, de shoplog komt binnenkort online.
Liefs, Isabel.

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke foto's, heerlijk dat je naar de zon geweest bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die vijfde foto vanuit het vliegtuig vind ik echt heel mooi! <3 xx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees ze allemaal!